خبرگزاری کار ایران

منصوریان: از رحمتی خیلی گلایه دارم؛ او قداست مربیگری را شکاند

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۱۵۵

سرمربی استقلال درباره مهدی رحمتی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن درباره مهدی رحمتی اظهار داشت: در برنامه نود رحمتی نه تنها قداست من بلکه قداست مربیگری را شکاند و با اینکه دوست خانوادگی هستیم همان شب خیلی با او صحبت کردم. حتی از مجتبی جباری بپرسید به تمامی بازیکنان گفتم با هر ایده‌ای پشت هم بمانید و چه در استقلال بودم و چه در این تیم نبودم از استقلال حمایت کنید. گفتم که با یکدیگر زاویه پیدا نکنید که بازیکنان جوان به چند دسته نقسیم شوند‌. من حرفهایم را شفاف می‌گویم و تنها گله من از مهدی رحمتی در برنامه نود است که به قداست مربیگری لطمه زد و انتظار من از او این نبود.

وی در ادامه افزود: کمترین توقع من از رحمتی در برنامه نود این بود که رحمتی وقتی دید سرمربی‌اش و مدیر باشگاه به صورت زنده در برنامه هستند همان جا به فردوسی پور اعلام می‌کرد،  سرمربی من اینجاست‌ و خداحافظی می‌کرد. اما وقتی مقاومت کرد و سعی کرد از شرایطی که هست به نفع خودش مطلبی را عنوان کند انجا من قداستم لطمه نخورد چون من یک شخصیت حقیقیی دارم که دوست من با رحمتی است و در خلوت با هم شوخی هم می‌کنیم. اما یک شخصیت حقوقی دارم به عنوان نماینده مربیان در جایگاه برنامه نود دیدم و ان لطمه خورد.

منصوریان در پایان گفت: ولی شفاف تر از این نمی‌توانم سخن بگویم. و به همین مقدار اکتفا می کنم اما خیلی از مهدی گلایه دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز