خبرگزاری کار ایران

خلعتبری: برای بالا ماندن، باید تراکتور را ببریم

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۱۷۷

محمدرضا خلعتبری مهاجم پدیده مشهد بدون شک یکی از بهترینهای تیمش در بازی با سایپا بود که به دنبال تداوم درخشش اکنون برابر تراکتورسازی است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خلعتبری، بازیکنی که با نفوذهای تند و تیزش بارها، دروازه حریف را تهدید کرد و البته توانست گلهای مهمی برای پدیده بسازد. با این درخشش، پدیده موفق شد در خانه به یک پیروزی مهم و ارزشمند دست پیدا کند و به رده سوم جدول صعود کند. حالا این تیم، باید در هفته هفتم مقابل تراکتورسازی تبریز بازی کند. در بازی مهمی که به دنبال جبران شکست جام حذفی هستند.

هفته گذشته بازی خیلی خوبی مقابل سایپا انجام دادید و توانستید به یک پیروزی پر گل دست پیدا کنید...

 بازی با سایپا واقعا بازی خیلی سختی بود. سایپا تیم خیلی خوبی است که خوب هم نتیجه گرفته. این تیم سرعتی است اما ما روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و توانستیم با استفاده از آنها، سایپا را شکست دهیم. در این بازی واقعا استحقاق برد داشتیم و خدا کمک کرد به این مهم دست پیدا کردیم.

در بازی با سایپا 3 گل زدید اما موقعیتهای زیادی هم داشتید که گل نکردید...

 بله، ما میتوانستیم گلهای بیشتری هم بزنیم. البته سایپا در نیمه دوم بهتر بود و موقعیتهای خطرناکی هم داشت اما در نهایت ما توانستیم 3 امتیاز مهم این بازی را کسب کنیم و پیروزی خوبی داشته باشیم.

ظاهرا خودت هم در بازی با سایپا خیلی انگیزه داشتی، چون خیلی خوب کار کردی و یکی از بهترینهای میدان بودی...

 خدا را شکر. البته من در هر 6، 7 بازی که برای پدیده انجام دادم، با تمام وجودم بازی کردم و آن چیزی که مربیان خواستند در زمین اجرا کردم. چه در بازی با سایپا و چه در بازیهای دیگر، تمام تلاشم را کردم.

اما در این بازی برای اینکه پیروز شوید، حتی از خودگذشتگی هم داشتی و زمانی که موقعیت گل داشتی برای اینکه ریسک نکنی، پاس دادی تا همتیمیات که موقعیت بهتری داشت، آن را گل کند.

 من تمام تلاشم این است که 3 امتیاز بازی را بگیریم و واقعا اهمیتی ندارد چه کسی گل بزند.

قبل از بازی با سایپا، در نخستین بازی جام حذفی مقابل تراکتور شکست خوردید، حالا با یک پیروزی پر گل و خوب بار دیگر باید مقابل تراکتور به میدان بروید تا باخت جام حذفی را در لیگ برتر جبران کنید. این بازی را چطور میبینید؟

 ما در بازی جام حذفی مقابل تراکتور هم خیلی خوب کار کردیم اما در 2، 3 دقیقه گل خوردیم و بازی را باختیم. بازی لیگ برتر مقابل تراکتور هم سخت است. آنها روی توپهای بلند و نفوذ از دفاع برنامه دارند و تیم ما هم به دنبال کسب پیروزی و جبران باخت جام حذفی است. به هر حال ما با توجه به شرایطی که در جدول ردهبندی پیدا کردیم به دنبال 3 امتیاز هستیم و به امتیازات این بازی احتیاج داریم.

در این بازی میتوانی مثل بازی با سایپا کار کنی و باز هم به گل زدن تیمت کمک کنی؟

 من همیشه با تمام توانم بازی میکنم که اگر کادرفنی صلاح بداند و مقابل تراکتور بازی کنم، قول میدهم باز هم بهترین بازیام را انجام دهم تا به پیروزی تیمم کمک کنم.

فکر میکنی بتوانید تراکتور را در تبریز شکست دهید؟

 اگر با تمام وجود کار کنیم چرا که نه. تیم ما این روزها شرایط خوبی دارد که اگر همینطور پیش برویم میتوانیم نتایج درخشانی بگیریم.

یعنی پدیده میتواند این فصل سهمیه آسیا را کسب کند؟

 هنوز زود است در مورد این مساله صحبت کنیم اما تمام تلاشمان را میکنیم که به این هدف بزرگ دست پیدا کرده و دل هواداران مشهدی را شاد کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز