خبرگزاری کار ایران

کلوپ: این گل‌ها حالم را به هم می‌زند

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۱۸۸

یورگن کلوپ می‌گوید دفاع لیورپول روی گل‌هایی که در بازی جام اتحادیه مقابل لسترسیتی خوردند، حالش را به هم می‌زند.

 به گزارش ایلنا، لیورپول در این بازی 21 شوت و 70 درصد مالکیت توپ داشت اما برای دومین بازی متوالی برتری این تیم به کارش نیامد و تیم کلوپ در چهار بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف برد نداشته ضمن اینکه شنبه دوباره به ورزشگاه کینگ پاور و بازی با لستر بر می‌گردد.

کلوپ به شدت از دفاع تیمش انتقاد کرد و گفت: «راستش را بخواهید واقعا از این گل‌ها حالم به هم می‌خورد. شما نمی‌توانید اینطوری فوتبال بازی کنید. باید سه گل می‌زدیم اما وقتی بازی را باز می‌کنید باید خوب هم دفاع کنید. ما همیشه باید روی چنین توپ‌هایی بهتر دفاع کنیم. گل دوم روی یک پرتاب به دست آمد. همه فکر می‌کنند ما می‌دانیم چطور باید روی این توپ‌ها دفاع کنیم اما این کار را نکردیم چون همیشه منتظریم یک نفر دیگر این کار را بکند، چندان خوشایند نیست اما واقعیت دارد.» او ادامه داد: «ما تیم فوتبال خوبی داریم اما متاسفانه در حال حاضر اینطور احساس نمی‌شود چون از یک جام حذف شده‌ایم. ما می‌خواستیم به مرحله بعد برویم و هیچ کس اهمیتی نمی‌دهد به اینکه کدام تیم در مرحله اول بهتر بازی کرده. ما به مرحله بعد نرفتیم و این واقعا حالم را به هم می‌زند. بله ما تیم جوانی بودیم و دو بازیکنی که اشتباه کردند روی هم 34 سال یا کمی بیشتر داشتند اما در دفاع روی ضربات شروع مجدد همیشه مشکل داشتیم و حالا توپ دوم و سوم و پرتاب هم اضافه شده (آه طولانی).»

کوتینیو بعد از یک نیمه اول نسبتا درخشان بین دو نیمه تعویض شد و کلوپ گفت: «برنامه ما قبل از مسابقه این بود که او فرصت بازی به دست آورد اما قرار نبود 90 یا 60 یا 80 دقیقه بازی کند. می‌خواهیم آماده شود اما نباید عجله کنیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز