خبرگزاری کار ایران

فاجعه خط حمله استقلال؛ توپخانه فرسوده!

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۲۶۰

استقلال تهران در حالی در رده چهاردهم جدول جای گرفته که مهجمان این تیم عملکرد فاجعه باری داشتند.

به گزارش ایلنا، نایب قهرمان فصل گذشته از شرایط بدی رنج می‌برد و با 5 امیتاز و تنها دو گل زده در رده چهاردهم جدول رده بندی جای گرفته است. استقلال تهران که در تابستان حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده را برای تقویت فاز  تهاجمی‌اش پس از جدایی کاوه رضایی به خدمت گرفته با گذشته 630 دقیقه از رقابت‌های فصل جدید تنها دوبار موفق به گشودن دروازه حریف شده؛ یعنی میانگین هر 315 دقیقه یک گل!

تیمی که به پدیده نیم فصل دوم رقابت‌های گذشته لقب گرفته بود در این فصل موفق نشد مهاجم گلزنی داشته باشد و خیلی کم مشاهده شد که آنها موفق به شوتزنی دقیق از اطراف محوطه جریمه حریف باشند.

سرور جپارف و روزبه چشمی به ترتیب برابر تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان گلزنی کردند. هافبک ازبکستانی در دقیقه 42 و مدافع ملی پوش ایرانی دقیقه 12، گلزنان استقلال با گذشت 7 هفته از لیگ برتر خلیج فارس هستند. همین نتیجه ابتدا عملکرد ضعیف مهاجمان استقلال را نشان می‌دهد. با مصدومیت محسن کریمی استقلال با 5 مهاجم در فصل جدید به میدان رفت مهدی قائدی، حسن بیت سعید، علی قربانی، جابر انصاری و سجاد شهباززاده که هر کدام به صورت چرخشی در ترکیب اصلی حضور داشتند موفق نشدند یک بار گلزن باشند.

نکته عجیب و فاجعه عملکرد تهاجمی آبی‌ها زمانی مشخص می‌شود که آنها با وجود دوبار گلزنی در فصل جدید در نیمه دوم عملا اقدام خطرناکی نداشته و در نیمه دوم یک گل هم به ثمر نرسانده‌اند. منصوریان از استقلال رفت اما سرمربی بعدی این تیم باید رویه‌ای را پیش بگیرد که ابتدا به ترکیب ثابتی دست پیدا کند و سپس روی فاز تهاجمی و گلزنی مهاجمان گرانقیمت این تیم کار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز