خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران:

تساوی کروات‌ها در ال‌کلاسیکوی ایرانی/ دومین هفته پرسپولیس بدون پیروزی

کد خبر : ۵۳۸۳۷۴

تلاش دو تیم سپاهان و پرسپولیس در پایان بازی برنده‌ای نداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان از ساعت 20 امشب در ورزشگاه نقش جهان میزبان پرسپولیس بود و با توجه به شرایطش در جدول نیاز زیادی به 3 امتیاز این مسابقه داشت و از طرفی ‌پرسپولیسی‌ها که صدر جدول را به پارس جم در هفته گذشته واگذار کرده بودند، با عدم پیروزی در این دیدار نمی‌توانند صدر جدول را از پارس جم پس بگیرند.

این دیدار در پایان با تساوی 2 - 2 دو تیم به پایان رسید و امتیازها تقسیم شد.

 داور:    اشکان خورشیدی         کمک داوران: سجاد طوری- رحیم شاهین و علی صفایی

 

ترکیب سپاهان:

لی اولیویرا، حسن جعفری، ساسان انصاری، عزت اله پورقاز(ژاویر رودریگز 70)، شاهین ثاقبی، سعید آقایی، میلاد سرلک، مهرداد محمدی، مروان حسین، رافائل اسچولر و سیاوش یزدانی

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینى(شایان مصلح)، محسن ربیع خواه، شجاع خلیل زاده، محمد انصارى، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، محسن مسلمان (دقیقه 70، بشار رسن)، مهدى طارمى و علی علیپور

 

کارت زرد: 

مهدی طارمی(32) و علی علیپور (73) پرسولیس - مهرداد محمدی(32) ، سپاوش یزدانی(36) و جلال‌الدین علی‌محمدی(86) سپاهان

 

کارت قرمز:

 

گل‌ها: مهدی طارمی (39) و علی علی‌پور(71) پرسپولیس - مروان حسین (61) و جلال‌الدین علی‌محمدی (86) سپاهان

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 2: روی پرتاب بلند وحید امیری، علیپور موفق شد دروازه سپاهان را باز کند ولی کمک داور پیش از او پرچمش را به نشانه افساید بلند کرده بود.

دقیقه 8: علیپور با نفوذ به محوطه جریمه سپاهان در موقعیتی خوب فرصت گلزنی در اختیار طارمی قرار داد ولی این بازیکن با بی‌دقتی ضربه‌اش را به دروازه‌بان سپاهان زد.

دقیقه 15: ساسان انصاری روی یک ضربه ایستگاهی توپ را در محوطه جریمه پرسپولیس برای هم تیمی‌های خود ارسال کرد ولی کسی نتوانست از آن استفاده کند و مستقیم به بیرون رفت.

دقیقه 26: ساسان انصاری از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ او از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 27: رافائل، هافبک برزیلی سپاهان هم شوت از پشت محوطه خود را به سمت دروازه پرسپولیس روانه کرد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 29: ارسال ساسان انصاری روی سر شاهین ثاقبی فرصت گلزنی مناسبی در اختیار این بازیکن قرار داد که ضربه او هم راهی دروازه پرسپولیس نشد.

دقیقه 32: مهدی طارمی ارسال علیپور را با دست زیر پای وحید امیری انداخت تا گل این بازیکن از سوی داور مردود اعلام شده و مهاجم پرسپولیس با کارت زرد جریمه شود.

دقیقه 38: روی کرنر ارسالی پرسپولیس، سیاوش یزدانی اقدام به شارژ کردن مهدی طارمی کرد و داور نقطه پنالتی را به سود سرخپوشان نشان داد.

دقیقه 39(گل): مهدی طارمی ضربه پنالتی خود را خلاف جهت تشخیص دروازه‌بان به گل تبدیل کرد.

 

نیمه دوم:

دقیقه 52: همکاری خوب طارمی و علیپور در محوطه جریمه سپاهان موقعیت خوبی ایجاد کرد که ضربه علیپور در اختیار اولیویرا قرار گرفت.

دقیقه 53: ساسان انصاری درون محوطه جریمه صاحب فرصت شد که ضربه او به مدافع پرسپولیس برخورد کرد و به شکلی خطرناک راهی کرنر شد.

دقیقه 55: کرنر محسن مسلمان با ضربه سر شجاع خلیل زاده فرصت خوبی برای گل دوم پرسپولیس شکل داد که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 56: ضربه از پشت محوطه جریمه مروان حسین به شکلی خطرناک با مهار تک ضرب بیرانوند همراه شد تا خطر از بیخ گوش پرسپولیس رد شود.

دقیقه 60: شاهین ثاقبی با پاس هم‌تیمی‌هایش  با بیرانوند در آستانه تک به تک شدن قرار گرفت ولی ماهینی با تکل بلند خود مانع از این اتفاق شد.

دقیقه 61(گل): کرنر ارسالی سپاهان از سمت راست روی دروازه پرسپولیس با خروج اشتباه بیرانوند و ضربه سر دقیق مروان حسین به گل تساوی بخش بازی تبدیل شد.

دقیقه 65: ساسان انصاری با عبور از دو مدافع پرسپولیس و از زاویه اقدام به شوتزنی کرد که توپش راهی کرنر شد.

دقیقه 70: ضربه شاهین ثاقبی از داخل هجده قدم در شرایطی مناسب با برخورد به ساسان انصاری راهی اوت شد تا فرصت خوبی از دست سپاهات برود.

دقیقه 73(گل): پاس زیبای توی عمق احمدزاده از پشت محوطه جریمه برای علیپور، این بازیکن را با اولیویرا تک به تک کرد و علیپور توانست به زیبایی دروازه سپاهان را باز کند.

دقیقه 75: مهدی طارمی روی پاس خوب بشار رسن صاحب فرصت گلزنی شد ولی ضربه این بازیکن با اختلاف کم و به شکل خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه 77: وحید امیری از داخل محوطه جریمه توپ را به مهدی طارمی سپر و این بازیکن در شرایط تک به تک ضربه‌اش را به اولیویرا سپرد.

دقیقه 79: کرنر بشار رسن برای شجاع خلیل زاده باز هم با بی‌دقتی این بازیکن در زدن ضربه نهایی همراه بود.

دقیقه 86 (گل):  ارسال رضا میرزایی با عبور از تمام بازیکنان به علی محمدی رسید تا این بازیکن با ضربه ای زمینی دروازه بیرانوند را باز کرده و کار را به تساوی بکشاند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز