خبرگزاری کار ایران

این بازی را به خودمان باختیم

میثاقیان: گسترش مثل خودمان، ما را برد

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۳۷۹

سرمربی سیاه جامگان معتقد است تیمش بازی همیشگی را انجام نداد و به خودش باخت.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد در نشست خبری گفت:حرفی برای گفتن ندارم. ما بازی را باختیم. دیدید که چقدر موقعیت گل داشتیم. به گسترش فولاد تبریک می‌گویم.ما این بازی را به خودمان باختیم و بازی همیشگی خود را انجام ندادیم. حدود 20 موقعیت گلزنی داشتیم، اما فایده‌ای نداشت. گسترش فولاد هم خوب دفاع کرد و  پیروز شد. دقیقاً همان بازی را که ما در خانه حریفان ارائه دادیم، گسترش فولاد مقابل ما به نمایش گذاشت.

سرمربی سیاه‌جامگان درباره عدم نتیجه گیری تیمش در دیدارهای خانگی اظهار داشت: مشکل خاصی نیست. فوتبال همین است و یک هفته می‌بریم و یک هفته می‌بازیم. در این مسابقه تمرکز لازم را نداشتیم، بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم و در شرایط همیشگی نبودیم. اگر در فوتبال 9 نفر بدوند شاید ببرید، اما امروز چهار پنج نفر از بازیکنانم دویدند. البته این باخت را خودم گردن می‌گیرم.

میثاقیان درباره نیمکت‌نشینی محمد ناصری، دروازه‌بان سیاه‌جامگان و پیام ملکیان تصریح کرد: هر کسی خوب باشد، در ترکیب اصلی بازی می‌کند. نوبت بازی به ناصری هم می‌رسد. اگر در هفته‌های آینده عین‌افشار را در ترکیب اصلی قرار ندهم و ناصری دروازه‌بان اصلی ما باشد، می‌گویید چرا عین‌افشار را در ترکیب اصلی نگذاشته‌ای؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز