خبرگزاری کار ایران

شرایط گسترش فولاد روز به روز بهتر می‌شود

فخرالدینی: جایگاه استقلال اینجای جدول نیست/ افتخاری ما را به دفترش راه نداد/ بازیکن خارجی بودیم راحت طلب‌مان را می‌گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۵۰۴

مدافع گسترش فولاد از شرایط تیمش و همچین اوضاع استقلال می‌گوید.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بالاخره پیروز شویم و چند پله خودمان را در جدول بالا بکشیم تا از شرایط بدی که در آن بودیم خارج شویم. ما از ابتدا برای پیروزی به زمین رفته بودیم و حتی به تساوی هم قانع نبودیم. طبق برنامه‌ای که داشتیم زود به گل رسیدیم و توانستیم به خوبی از گل زده دفاع کنیم و با دست پر از مشهد برگردیم.

وی در مورد انتقاداتی که به شیوه بازی سیاه‌جامگان در هفته گذشته صورت گرفته بود گفت: سیاه‌جامگان خارج از خانه بسته بازی می‌کند ولی در دیدارهای خانگی خود بازتر بازی می‌کند و ما از همین موضوع استفاده کردیم تا به دروازه این تیم برسیم و خوشبختانه موفق شدیم.

مدافع گسترش فولاد در ادامه گفت: امیدوارم این روند را در دیدارهای بعد ادامه دهیم و نتایج خوبمان که از این هفته شروع شده است را دنبال کنیم و در پایان فصل هدفمان حضور در نیمه بالای جدول است. ما تیم جوانی داریم که نفرات جدید کم کم به ترکیب اضافه می‌شوند و فکر می‌کنم تا پایان فصل 13-14 بازیکن زیر 20 سال در ترکیب تیم ما به میدان بروند.

فخرالدینی با اشاره به اینکه پیروزی گسترش فولاد باعث قعرنشینی استقلال در لیگ برتر شده است عنوان کرد: من استقلال را قلباً دوست دارم و ناراحتم که این تیم در چنین وضعیتی قرار دارد ولی مطمئنم جایگاه‌شان اینجای جدول نیست و به جایگاه اصلی‌شان باز می‌گردند.

وی در مورد استعفای منصوریان گفت: نمی‌دانم در این مورد چه بگویم. امیدوارم سرمربی جدید بتواند برای استقلال مثمرثمر باشد و این تیم پرطرفدار را به جایگاه اصلی خود برساند.

مدافع گسترش فولاد با اشاره به طلب خود از باشگاه استقلال عنوان کرد: متاسفانه در ایران بازیکن ایرانی دستش به جایی بند نیست. اگر بازیکن خارجی بودیم به فیفا شکایت می‌کردیم و باشگاه از ترس محرومیت پول ما را می‌داد. من به خاطر هواداران 2 سال و نیم صبر کردم ولی وقتی برای دیدن افتخاری رفتم من را به دفترش راه نداد و توفیقی به ما گفت صبر کنید درست می‌شود. تا الان برای هواداران استقلال صبر کردم و دوست ندارم باعث دردسر این باشگاه شوم و امیدوارم این موضوع ختم به خیر شود و نیاز به پیگیری از مراجع بالاتر نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز