خبرگزاری کار ایران

کاستا: هیچ کینه ای از چلسی ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۵۳۶

دیگو کاستا مهاجم چلسی با وجود اختلافات فاحشی که میان او و کونته وجود داشته است اعلام کرد هیچ کینه ایی از باشگاه ندارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسکای اسپورت، روز گذشته چلسی و اتلتیکو در نهایت برای انتقال دیگو کاستا به توافق رسیدند و این بازیکن با 60 میلیون یورو به تیم سابقش  در زمستان باز خواهد گشت.

کونته به کاستا اعلام کرده بود که در تیم فصل آینده او جایی نخواهد داشت و به همین دلیل ، کاستا در تابستان در تمرینات و تور پیش فصل چلسی حاضر نشد. او در تلاش بود که به اتلتیکو بازگردد ولی محرومیت باشگاه سابق او از شرکت در نقل و انتقالات تابستانی، باعث شد کاستا در چلسی ماندگار شود. حال دو باشگاه با هم به توافق رسیدند که کاستا در نیم فصل راهی اتلتیکو مادرید شود و ستاره برزیلی مدعی شد که بدون هیچ خاطره تلخی چلسی را ترک می‌کند.

دیگو کاستا در 35 بازی در فصل گذشته برای چلسی موفق شد 20 گل به ثمر برساند و با چلسی قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

کاستا در خصوص مشکلات به وجود آمده در چلسی و تقابل او با کونته توضیح داد: همه می دانند من چقدر هوادران چلسی و این باشگاه را دوست دارم، با وجو مشکلات به وجو آمده من هیچ دلخوری از هیچکس در این باشگاه ندارم و از کسی ناراحت نیستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز