خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: اسیر قدرت حریف و ‌بی‌نظمی خودمان شدیم/ برخی می‌خواهند برای ما مشکل ایجاد کنند

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۶۴۳

سرمربی تراکتورسازی از شکست تیمش مقابل پدیده می‌گوید.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی پس از شکست 2 بر یک تراکتورسازی مقابل پدیده، اظهار داشت: ما در نیمه اول شروع خوبی داشتیم و فرصت‌های خوبی به دست آوردیم. می‌توانستیم حتی گل هم بزنیم. در نیمه دوم قضیه برعکس شد و ما اسیر قدرت حریف و بی‌نظمی خودمان شدیم. این برد را به پدیده تبریک می‌گویم. پدیده در نیمه دوم بهتر از ما ظاهر شد و موقعیت‌های خوبی داشت. آنها در نیمه دوم شایسته برد بودند. باید دنبال علت بد بازی کردن‌مان در نیمه دوم بگردیم.

وی با اشاره به مصدومیت بازیکنانش در روزهای گذشته، خاطرنشان کرد: چیزی که مشخص بود و ما را اذیت می‌کرد، عدم حضور بازیکنان باتجربه‌مان بود. دست ما برای تعویض بسته بود. در این شرایط خیلی سخت بود که بتوانیم تعویض انجام بدهیم. ما متأسفانه این شرایط دشوار را داریم. تراکتورسازی جوان شده است و این اتفاقات ممکن است در یک بازی رخ بدهد.

سرمربی تیم تراکتورسازی ادامه داد: به‌هرحال یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های‌مان در هفت بازی اخیر بود. امروز فقط دو بازیکن بالای 25 سال داشتیم و بقیه آنها زیر 25 سال سن داشتند. این نشان می‌دهد که جوانان ما به بازی‌های بیشتری نیاز دارند تا تجربه کسب کنند. از هواداران تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند، اما شرمنده‌شان شدیم. امیدوارم بتوانیم در آینده بهتر بازی کنیم. این راهی است که انتخاب کردیم و راه سختی هم در پیش داریم. شرایط در بازی‌های بعدی می‌تواند از چیزی که هست، بدتر هم شود. علاوه بر مصدومان، طاهران و نادری را هم به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت. بازی با گسترش فولاد سخت‌تر است. این راهی است که شروع کردیم و باید با تمام توان ادامه بدهیم. امیدوارم خدا کمک کند و نتایج خوبی بگیریم. باید بیشتر کار و تلاش کنیم تا نیم‌فصل اول را به خوبی پشت سر بگذاریم تا در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری با تقویت تیم برای خودمان ایجاد کنیم. امید اول ما به خدا و حمایت هواداران است و سپس بازیکنان است.

گل‌محمدی درخصوص عصبانیتش در زمان تعویض فرزاد حاتمی گفت: عصبانیت من به خاطر این بود که شرایط تعویض پیش نیامد و بازی متوقف نشد. وقتی زمان تعویض رسید، تعویض‌مان را عوض کردیم. چیزی خاصی نبود.

وی در مواجه شدن با سؤال خبرنگاری که به او گفت: «به‌نظر می‌رسد بازیکنانی مثل شهرام گودرزی با باشگاه مشکل دارند و به همین خاطر خودشان را به مصدومیت زده‌اند»، تصریح کرد: من نمی‌فهمم چه می‌گویید. اگر مصدوم نبود، او را بازی می‌دادیم، چون بازی کردن او به نفع ماست. شک نکنید که این بازیکنان هیچ مشکلی ندارند. کاملاً شرایط آنها مشخص است. پای ابراهیمی به شدت درد می‌کند. به این شایعات توجه نکنید. همه بازیکنان ما از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین‌شان برای تراکتورسازی جان می‌دهند. چنین اتفاقاتی در تیم هایی که من بودم دیده نشده است، اینکه کسی بتواند بازی کند، اما خودش را به مصدومیت بزند. همه بازیکنان ما در حال تلاش کردن هستند. هر یک از بازیکنانی که در زمین بازی می‌کنند، می‌توانستند به باشگاه بهتر بروند، اما به خاطر تعصب‌شان ماندند. این بازیکنان شرایط تراکتورسازی را درک کردند و اینجا ماندند. تیم ما یک تیم خالص است و هواداران هم آن را دوست دارند. نمی‌دانم این شایعات از کجا ایجاد شدند. با این حال می‌دانم کسانی هستند که دوست دارند مشکلات زیادی برای تراکتورسازی ایجاد کنند. حالا هر سؤالی باشد، هم من و هم مدیر رسانه‌ای تیم هستیم.

سرمربی تراکتورسازی راجع به تعویض‌ نکردنش در طول بازی، یادآور شد: شرایط ما کمی سخت بود. نمی‌توانستیم به همین سادگی تعویض کنیم. در نیمه دوم هم در خیلی از دقایق انسجام نداشتیم. باید به دنبال نقص‌مان بگردیم. واقعاً نمی‌دانم ما این بازی را به قدرت حریف باختیم یا به بد بازی کردن خودمان. باید این مسئله را تحلیل کنیم تا ببینیم مشکل‌مان کجا بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز