خبرگزاری کار ایران

علاقه‌ای به کنار خط ایستادن ندارم / پیکان با روحیه بالایی به مصاف ما آمده بود

کریمی:من مسئول فنی تیم هستم و این باخت را به گردن می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۶۴۵

سرمربی نفت مسئولیت شکست مقابل پیکان را بر عهده گرفت.

به گزارش ایلنا، علی کریمی در پایان دیدار تیمش مقابل پیکان که به شکست 3 بر یک انجامید در نشست خبری گفت:نتیجه اصلاً خوب نبود، اما من از بچه‌ها تشکر می‌کنم بابت بازی که نیمه دوم انجام دادند. این بازی را باید نیمه اول انجام می‌دادیم. تیم پیکان بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس با روحیه بالایی به مصاف ما آمده بودند و به آنها تبریک می‌گویم.ما  باید بیشتر از این کار کنیم.

کریمی ادامه داد: این شکست گردن من است و من مسئولیت آن را برعهده دارم. باید تمرینات را به نحوی پیش ببریم که شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم. البته ما نیاز به بازیکن هم داریم. خوشبختانه برای جذب بازیکن خارجی جای خالی داریم و باید تیم‌مان را تقویت کنیم. بازیکنان ما در این بازی زحمت کشیدند، اما فکر می‌کنم آنها جوان و کم‌تجربه هستند. در نیمه دوم روند بازی به نوعی بود که امیدوار شدم با کمی کار بیشتر می‌توانیم به روزهای خوب برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کمتر به کنار خط می‌آمد،‌گفت:  نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما علاقه‌ای به کنار خط ایستادن ندارم. البته یک مشکل کوچک هم داشتم که امامی‌فر مجبور شد کنار خط باشد و تیم را هدایت کند. همان‌طور که گفتم ترجیح می‌دهم روی نیمکت بنشینم.

کریمی در خصوص جذب بازیکن خارجی و اینکه اغلب این بازیکنان پس از جدایی از باشگاه‌های ایرانی اقدام به شکایت به فیفا می‌کنند، عنوان کرد: ما در ابتدای فصل یک بازیکن به نام تابادزه آورده بودیم که الان بازیکن استقلال خوزستان است. حقیقتاً ما این بازیکن را با 40 هزار دلار به نفت آورده بودیم. شاید او ارزان‌تر از خیلی‌ از بازیکنان ایرانی بود. طبق صحبتی که با کسانی که بازیکن خارجی می‌آورند انجام دادیم شرط ما این بوده که اول این بازیکنان در تمرین شرکت کنند و بعد با آنها قرارداد بسته شود. سعی می‌کنیم حد و حدود این قراردادها را رعایت کنیم تا شاهد تکرار اتفاقاتی که برای سایر باشگاه‌ها رخ داده است، نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز