خبرگزاری کار ایران

بابت جام حذفی به خودمان بدهی داشتیم و جبران کردیم

خانزاده: پنالتی دوم تراکتورسازی صد در صد اشتباه بود/ پدیده لیگ نیستیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۸۴۲

مدافع پدیده از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی می‌گوید.

محمدرضا خانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم به پیروزی برسیم. ما یک بدهی به خودمان بابت جام حذفی داشتیم که با غفلت و عدم تمرکز نتیجه را مقابل تراکتورسازی واگذار کردیم و حذف شدیم و در لیگ برتر توانستیم این بدهی را با خودمان صاف کنیم.

وی در مورد گلزنی خودش در این دیدار گفت: خوشحالم که موقعیتی پیش آمد که بتوانم در آن زحمت بازیکنان را به نتیجه برسانم و موفقیت تیم هم مهم‌تر از گلزنی من است.

مدافع پدیده با اشاره به اینکه بازی تا دقیقه 80 بدون گل دنبال می‌شد و در دقایق پایانی 3 گل رد و بدل شد عنوان کرد: متاسفانه دقایقی از بازی از تلویزیون پخش نشد و مردم نتوانستند ببینند که ما 17-18 دقیقه روی دروازه تراکتورسازی بودیم و چند موقعیت صد در صد را تبدیل به گل نکردیم و یک توپ به دیرک دروازه زدیم و باید زودتر از اینها به گل می‌رسیدیم ولی در دقایق پایانی قفل دروازه شکست.

خانزاده در مورد پنالتی تراکتورسازی در وقت‌های تلف شده خاطرنشان کرد: به هیچ وجه پنالتی درست نبود و تعجب می‌کنم خود داور که نزدیک به صحنه بود چنین تشخیصی نداد ولی کمک داور از فاصله 60 متری چطور تشخیص داد که پنالتی شده است. به هیچ عنوان این تصمیم درست نبود و خدا را شکر که در نتیجه بازی تاثیری نداشت.

وی در مورد صعود پدیده به رتبه دوم جدول و اینکه این تیم را پدیده لیگ می‌دانند گفت: اسم تیم ما پدیده است ولی خودمان به هیچ وجه پدیده نیستیم. اگر به فهرست تیم ما نگاه کنید می‌بینید چه بازیکنان بزرگ و با کیفیتی در تیم ما حضور دارند و موقعیت‌مان در بالای جدول به هیچ وجه اتفاقی نیست و جای تعجبی هم ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز