خبرگزاری کار ایران

هواداران در این شب‌های عزیز ما را فراموش نکنند

انصاری: از محرومیت برابر الهلال ناراحتم

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۵۳۵

مدافع میانی از اینکه به دلیل محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس نیست ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش ایلنا، محمد انصاری که در دیدار برگشت مقابل الاهلی عربستان به دلیل دریافت کارت از دیدار مقابل الهلال عربستان محروم شده از انگیزه زیاد خود برای این دیدار صحبت کرد: خیلی دوست داشتم در این بازی حضور داشته باشم اما کارت گرفتم و در نیمه دوم مقابل الاهلی با گرفتن کارت از این بازی محروم شدم.

وی در خصوص شرایط این بازی با توجه شب های عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: هواداران در این شب‌های عزیز دعا کنند. خیلی ها را باید در این شب‌ها دعا کرد. مطمئنا کسی را نباید در این شب‌ها فراموش کرد. ما واقعا ناراحت هستیم که نمی‌توانیم در این شب‌های عزیز در مراسم عزاداری حاضر باشیم اما لطفا هیچ کدام‌ از هواداران ما را فراموش نکنند و دعا کنند.

انصاری در خصوص الهلال عربستان و شرایط بازی مقابل این تیم گفت: الهلال تیم قدرتمندی است و همه می‌دانند تیم با پتانسیلی است و آنها با نظم هستند و شکل فوتبالی خود را در جریان بازی تغییر نمی دهند و نسبت به تیم‌هایی که با آنها بازی کردیم خیلی قوی تر هستند. با توکل به خدا امیدوارم بتوانیم در این شرایط سخت به نتیجه برسیم.

مدافع سرخپوشان که روز گذشته سالروز تولدش را پشت سر گذاشت با تشکر از هواداران گفت: واقعا بودن هواداران اثرگذار است و خوشحالیم که هر جا می‌رویم آنها حضور داشته و کمک و حامی بزرگ ما هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز