خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس؛

حضور حسینی و ماهینی در تمرینات گروهی / حمله‌های غافلگیرانه در دستور کار سرخپوشان

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۵۸۵

تمرین امروز یکشنبه پرسپولیس با 15 دقیقه تاخیر در باشگاه ایرانیان آغاز شد که در جریان آن در کنار مرور برنامه‌های تاکتیکی قبلی، تاکید ویژه‌ای روی اجرای حمله‌های غافلگیرانه بر پایه نظم تیمی و خلاقیت بازیکنان وجود داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز سرخپوشان با 15 دقیقه تاخیر از ساعت 19 و 45 دقیقه به وقت محلی در باشگاه ایرانیان دبی آغاز شد.

در یکی از مهمترین تمرینات پرسپولیس پیش از بازی با الهلال، ایوانکوویچ علاوه بر مرور تمرینات تاکتیکی مختلف که در کار حمله آمیزه‌ای از روش‌های گوناگون را در بر می‌گیرد روی حملات غافلگیرانه و برق آسا نیز تمرکز داشت. ترکیب خلاقیت و هماهنگی بازیکنان که به ایجاد موقعیت‌های غیرقابل پیش بینی منجر می‌شود با برنامه‌های تیمی و نقشه‌های حمله مورد توجه سرمربی پرسپولیس و چوک بود.

تمرین با ده دقیقه گرم کردن و تمرینات بدنسازی آغاز شد. بازیکنان در ادامه در دو گروه سفید و قرمز برای 15 دقیقه به فوتبال هدفمند پرداختند. کار با توپ تکضرب و جابجایی سریع بازیکنان در زمین بخش بعدی تمرین بود که توسط برانکو طراحی شد. بازیکنان سپس حفظ توپ، پرسینگ، پاسکاری دقیق و انتقال سریع بازی هم در ادامه این تمرین انجام شد.

حرکت مارپیچ و جهش با استفاده از موانع زیرنظر مارکو، دیگر بخش از تلاش امروز بازیکنان بود. پس از آن برانکو و چوک هر یک به ترتیب عناصر دفاعی و هجومی تیم را در اختیار گرفتند تا برنامه‌ای اختصاصی را دنبال کنند که آرایش نفرات و تشریح وظایف در شرایط مالکیت و عدم مالکیت توپ‌، از جمله آنها بود.

در تمرین امروز همه بازیکنان تیم را همراهی کردند. سید جلال حسینی و ماهینی هم با تیم تمرین داشتند. البته شرایط کاپیتان برای بازی سه‌شنبه بعدا اعلام می‌شود.

پایان بخش تمرین امشب دو مرحله بازی فوتبال بود که یک بار با یک دروازه و یک بار با سه دروازه و سه دروازه‌بان در قالب دو تیم قرمز و سفید انجام شد. فوتبال با حداقل ضربه به توپ و با پاسکاری بیشتر و البته هدفمند، انتقال سریع توپ و بازیکن، اجرای اصول پرس و ضد پرس، تمرکز روی حفظ موقعیت خود تحت سناریوهای گوناگون بازی توسط بازیکنان برای افزایش سهم مالکیت توپ و فضای زمین مسابقه از مواردی بودند که کادر فنی در این بخش تمرین آن را دنبال کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز