خبرگزاری کار ایران

استارت برای فرار از قعر؛ اندیشه استقلالی سابق در راه آهن

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۵۹۳

راه آهن تهران با گذشت ۶هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول در جایگاه بسیار بدی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، راه آهن تهران که روزگاری حریف سرسخت پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر بود این روزها بدترین نتایج لیگ دسته اول را از آن خودش کرده و با گذشت ۶هفته تنها موفق به کسب یک تساوی شده‌اند.

راه آهن تهران که با سیروس دین محمدی در فصل جدید ادامه همکاری داد و با پایان هفته چهارم حتی یک امتیاز کسب نکرده بود تا پیشکسوت سابق استقلال تصمیم ترک از این باشگاه را اتخاذ کند و یک استقلالی دیگر هدایت این تیم را عهده دار شود.

با استعفای دین محمدی مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفت از محسن بیاتی نیا به عنوان کاپیتان و سرمربی در تیم با پتانسیل راه اهن استفاده کند. بیاتی نیا هم همانند دین محمدی سابق حضور در استقلال را دارد و در گام اول موفق به کسب تساوی شد اما در هفته ششم لیگ یک برابر بادران شکست خورد.

با مشاهده روند صعودی در دو دیدار اخیر متوجه تغییر تاکتیک راه آهن می‌شوید که آنها به دنبال خروج از بحران و فشارها به همراه بیاتی نیا هستند اما مهم ترین نکته‌ برای بیاتی نیا که به دنبال رقم زدن روزهای خوب است، امر مهم گلزنی است که راه آهن تا به امروز در آن ناکام بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز