خبرگزاری کار ایران

کاش منصوریان در استقلال می‌ماند

پروین: پرسپولیس با اختلاف یک گل الهلال را شکست می‌دهد / حیف که طارمی محروم شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۷۰۸

پیشکسوت پرسپولیس درباره تقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ با الهلال عربستان و برکناری علیرضا منصوریان از نیمکت استقلال اظهاراتی مطرح کرد.

علی پروین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص دیدار این تیم مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: پرسپولیس بازی سختی مقابل الهلال در پیش دارد و با توجه به اینکه آنها در بازی رسمی میزبان هستند. پرسپولیس باید تلاش کند به گل برسد تا در دیدار برگشت خیالش کمی راحت‌تر باشد.

وی در خصوص غیبت سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس در این دیدار تصریح کرد: کامیابی‌نیا و طارمی و انصاری هر سه تاثیرگذار هستند. کاش کامیابی‌نیا در این بازی بود به هر حال آنها به دلیل محرومیت نمی‌توانند بازی می‌کنند اما پرسپولیس آنقدر بازیکن خوب دارد که جایگزین آنها شود.

پروین در خصوص محرومیت طارمی افزود: حیف که طارمی محروم شد. او از پتانسیل بالایی برخوردار است و در این چند وقت اخیر گل‌های حساسی را برای تیم ملی و پرسپولیس به ثمر رسانده است به جرات می‌توان گفت که طارمی در حال حاضر یکی از ستاره‌های پرسپولیس است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص پیش بینی‌اش از دیدار مقابل الهلال خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازی در امارات برگزار می‌شود و تیم‌های اماراتی برای تشویق الهلال به ورزشگاه می‌آیند بازی از استرس بالایی برخوردار خواهد بود. من پیش بینی می‌کنم پرسپولیس این بازی را با اختلاف یک گل برنده شود و دل مردم را شاد کند.

وی در خصوص استعفای منصوریان از استقلال گفت: منصوریان برای استقلال خیلی زحمت کشید کاش او در استقلال می‌ماند. من به منصوریان خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم هر چه زودتر دوباره به فوتبال بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز