خبرگزاری کار ایران

وضعیت مصدومان تراکتورسازی رسانه‌ای نمی‌شود؛ سیاست سکوت!

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۷۱۴

تعداد زیاد مصدومان تراکتورسازی باعث شده عوامل این تیم نسبت به مصدومیت‌ها سکوت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی با وجود وضعیت سختی که در شروع لیگ داشت و به واسطه محرومیت از نقل و انتقالات نتوانست بازیکنان مورد نیازش را خریداری کند، در ادامه لیگ هم با بدشانسی‌های زیادی روبرو شد و مصدومیت‌های پی‌در‌پی بازیکنانش باعث شد گل‌محمدی هر بازی با دستان بسته تیمش را مقابل حریفان به میدان بفرستد.

هادی محمدی، سینا عشوری، محمد ایرانپوریان، محمد نوری، شهرام گودرزی، عارف آقاسی و محمد ابراهیمی بازیکنانی بودند که در طول لیگ برتر مقطعی با مصدومیت مواجه شدند و در حال حاضر هم با وجود 4 مصدوم و 2 محروم، دست سرمربی تراکتورسازان بیش از هر دیدار دیگری مقابل گسترش فولاد بسته است.

در چنین شرایطی اضافه شدن هر بازیکنی به جمع مصدومان تراکتورسازی می‌تواند در شرایط تیم تاثیر گذار باشد و همین موضوع بازار شایعات خبری را داغ کرده است.

به نظر می‌رسد همین موضوع باعث شده تراکتورسازان سیاست سکوت را در مورد وضعیت مصدومان در پیش گرفته و حتی خود گل‌محمدی هم در نشست‌های خبری پاسخ واضحی در مورد وضعیت مصدومان تیمش ارائه نکند و به خود بازیکنان هم توصیه شده بهتر است در این مورد مصاحبه نکنند.

در حال حاضر محمد نوری، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و سینا عشوری مصدوم هستند که به نظر می‌رسد به جز عشوری سایر نفرات شانسی برای بازی مقابل گسترش فولاد ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز