خبرگزاری کار ایران

حسینی: استقلال غیرقابل پیش بینی است / به کلین شیت مقابل آنها فکر نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۷۳۵

دروازه بان سپیدرود رشت معتقد است تقابل فردا با استقلال تهران سخت تر از آن چیزی است که هواداران فوتبال آن را پیش بینی می‌کنند.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره تقابل فردا برابر استقلال تهران گفت: بازی با این استقلال که شرایط مناسبی ندارد با استقلالی که نایب قهرمان فصل گذشته شده، فرق بسیاری دارد. آنها در حال حاضر غیرقابل پیش بینی‌ترین تیم چند فصل اخیر هستند. با توجه به شرایطی که دارند بازی را برای ما سخت می‌کند. 

وی ادامه داد: تصور ما حضور انتحاری استقلال در دیدار فرداست. آنها به دنبال پیروزی در این بازی هستند تا با نتیجه خوب شرایطشان را فراموش کنند. کاش با استقلال بالای جدول بازی داشتیم که از شرایط ایده آلی بهره می‌برد. این اتفاق افتاده و این روز سختی را پیش رو داریم اگرچه نتیجه این بازی هم غیرقابل پیش بینی است.

حسینی درباره برگزاری این دیدار در ورزشگاه عضدی عنوان کرد: تمامی بازیکنانمان علاقه مند هستند تا ظرفیت ورزشگاه عضدی به طور کامل پر می‌شد و قسمتی از آن با داربست مهار نمی‌شد. به هرحال ورزشگاه سردار جنگل از لحاظ فیزیکی آمادگی برپایی این دیدار را دارد اما تنها بحث موجود چمن‌های جدید این مجموعه بود. موادی که به‌کار برده شده شرایط زمین را تا حدی نامناسب کرده که شبیه زمین فوتبال ساحلی است! با درخواست باشگاه و تصمیم سعید فتاحی بازی در عضدی برگزار می‌شود. هواداران ما همیشه یار و یاور ما بوده‌اند. ان شاء الله فردا شور و شوق خاصی را در ورزشگاه شاهد باشیم.

دروازه بان سرخپوشان گیلانی درخصوص عملکرد 4هفته متوالی‌اش و ثبت کلین شیت خاطرنشان کرد: به نظرم گل نخوردن به عملکرد کل تیم بستگی دارد و تنها من نقش نداشته ام. به دنبال رکورد نیستم. دنبال مفید واقع شدن در ترکیب سپیدرود هستم و به ثبت کلین شیت برابر استقلال فکر نمی‌کنم. امیدوارم روز خوبی مقابل استقلال داشته باشم و هر چه پیش آمد خوش آمد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز