خبرگزاری کار ایران

بازگشت آغاسی و عشوری به ترکیب تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۲۰

دو بازیکن مصدوم تراکتورسازی شانس بالایی برای بازی مقابل گسترش فولاد دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در هفته هشتم لیگ برتر در دربی تبریز میهمان گسترش فولاد است و در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارد که با 4 مصدوم و 2 محروم، با کمبود بازیکن شدید مواجه است و همین موضوع کار گل‌محمدی را برای چینش نفرات اصلی سخت کرده است.

همین کمبود بازیکن احتمال اضافه شدن دو مهره به ترکیب اصلی تراکتورسازی را در دربی تبریز ایجاد کرده است.

سینا عشوری، هافبک تراکتورسازی که در فصل جدید تنها 60 دقیقه برای تراکتورسازی بازی کرده است و در دیدار هفته نخست مقابل استقلال خوزستان مصدوم شد و تاکنون به ترکیب اصلی برنگشته است.

عشوری چند روزی است که به تمرینات گروهی تیمش اضافه شده و با توجه به نیاز تیمش شانس بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد.

دیگر بازیکنی که به ترکیب تراکتورسازی اضافه می‌شود، عارف آغاسی، مدافع تراکتورسازی است که مدتی مصدوم بود ولی در چند هفته اخیر مشکلش برطرف شده است ولی فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده بود. این بازیکن در دیدار پدیده در دقایق پایانی برای تیمش به میدان رفت.

باید دید در نهایت گل‌محمدی چه چینشی برای تیمش انتخاب خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز