خبرگزاری کار ایران

ویسی: خوشحالم امتیاز از خوزستان خارج نمی‌شود/ پورموسوی را به خوبی می‌شناسم

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۲۳

سرمربی استقلال خوزستان از تقابل تیمش با فولاد می‌گوید.

به گزارش ایلنا،‌ عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: هر دو تیم می‌خواهند بازی انجام دهند که تماشاگر پسند باشد. هر نتیجه‌ای کسب شود به سود فوتبال خوزستان است. چه ما برنده شویم، چه فولاد، امتیاز در خوزستان می‌ماند.

وی ادامه داد: اگر ما برنده بازی باشیم، شرایط‌مان در جدول بهتر می‌شود و فولاد هم چنین شرایطی دارد. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد، به سود ما باشد و البته هواداران از بازی لذت ببرند.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص اینکه فکر می‌کند بتواند از این بازی امتیاز بگیرد یا نه، گفت: به هر حال وقتی وارد زمین می‌شویم، یک امتیاز را داریم و بعد از آن باید تلاش کنیم تا به گل برسیم و حداکثر امتیاز را کسب کنیم. اینکه چه اتفاقی رخ می‌دهد، دست ما نیست، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

ویسی در خصوص اینکه با توجه به اینکه پورموسوی دستیار او بوده شناخت خوبی از تفکرات این مربی دارد و آیا این در بازی با فولاد امتیاز مثبتی محسوب می‌شود یا نه، خاطرنشان کرد: بله، از تفکرات پورموسوی و تیم فولاد شناخت کامل داریم، اما آنها هم ما را به خوبی می‌شناسند و وضعیت روحی و روانی‌شان نیز از ما بهتر است. ما هم دست و پا بسته نیستیم و برای پیروزی به میدان می‌رویم. یک امتیاز به درد ما نمی‌خورد، اما فوتبال است و هر اتفاقی رخ بدهد از دست ما خارج خواهد بود.

وی درباره اینکه آیا برای بازی با فولاد مصدوم یا محرومی دارد، اظهار داشت: محروم و مصدوم نداریم، اما دو بازیکن تیم ما به اردوی تیم نوجوانان رفته‌اند که یونس دلفی و وحید نامداری را نداریم. دو بازیکن‌مان هم در اختیار کمیته انضباطی هستند و وضعیت‌شان هنوز مشخص نشده است.

سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به این مسئله که پورموسوی زمانی همکار او بوده و اکنون سرمربی فولاد خوزستان است که عملکرد مثبتی داشته، گفت: از اینکه پورموسوی همکار من بوده و اکنون سرمربی شده است، خوشحالم. از اینکه یک خوزستانی در لیگ برتر حضور دارد و نتایج خوبی هم گرفته و بالای جدول است، خوشحالم و افتخاری برای فوتبال خوزستان محسوب می‌شود. او کنار من بود و لیاقتش را نشان داد که اکنون سرمربی است. خوشحالم که به عنوان یک خوزستانی در بالای جدول حضور دارد، اما او سرمربی فولاد و حواسش به کار خودش است و من هم سرمربی استقلال خوزستان و باید حواسم به کار خودم باشد.

ویسی در خصوص اینکه آیا مشکل او با پورموسوی به اتمام رسید یا نه، اظهار داشت: حرف‌های خاله‌زنکی بود که بین ما رد و بدل شد و برخی واسطه‌ها بین ما قرار گرفتند که صحبت‌های درست را برای ما نقل نمی‌کردند. سوءتفاهمی بود که بین ما حل شد. این مسائل اهمیتی ندارد و خود من اگر یک خوزستانی در فوتبال موفق شود، خوشحال می‌شوم.

وی درباره بازی با فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: تیم آنها سرحال‌تر است و خط حمله خوبی هم دارد. خط هافبک آنها هم خوب است و خط هافبک ما تلاش خواهد کرد مقابل آنها قرار بگیرد و فکر می‌کنم با این شرایط مردم از بازی لذت ببرند.

سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به این مسئله که آیا بهتر نبود تکلیف حکیم نصاری و طالب ریکانی در کمیته انضباطی باشگاه زودتر برطرف شود تا بتوانند به تیم کمک کنند تا تیم به بحران نخورد، گفت: اتفاقی است که افتاده، اما ما به بحران نخوردیم. حتی بدون این دو بازیکن هم شرایط‌مان خوب بود و حتی موقعیت‌های زیادی در بازی قبلی داشتیم. این نشان می‌دهد توانسته‌ایم شرایط خوب‌مان را حفظ کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا توضیح نمی‌دهد در رختکن تیم او در بازی با سپاهان چه اتفاقی رخ داد که این دو بازیکن کنار گذاشته شدند و ماجرای درگیری با لوینیان چه بوده است، اظهار داشت: هیچ چیز نمی‌گویم. در خانواده‌ام دعوا کرده‌ام و نمی‌گویم که به زن و بچه‌ام چه چیزی گفته‌ام. آنها هم با لوینیان درگیر نشدند و این را فقط رسانه‌ها نوشتند، اما حتماً یکسری مشکلات بوده که از تیم کنار گذاشته شده‌اند. اگر بخواهم مسائل داخل رختکن را بگویم، مانند آن شب برنامه 90 و ماجرای استقلال می‌شود.

سرمربی استقلال خوزستان درباره پیشنهاد یک تیم ایتالیایی به یونس دلفی گفت: تیم‌هایی هستند که او را می‌خواهند و کارهای این بازیکن هم در حال انجام است، اما فکر نمی‌کنم اجازه بدهیم او برود. سال گذشته او را می‌خواستند که مشکل ویزایی داشت و امسال هم چون می‌خواهیم این بازیکن پخته‌تر شود، اجازه نمی‌دهیم برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز