خبرگزاری کار ایران

از آلسونسکان تا روسیه/ عملکرد باورنکردنی حقیقی در فوتبال سوئد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۲۹۲

علیرضا حقیقی درذ اسکیلستونا نمایش فوق العاده ای داشته است.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال اسکیلستونا دیشب در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های آلسونسکان سوئد به مصاف گوتبورگ رفت و در پایان با یک گل به برتری رسید تا با 18 امتیاز برای اولین بار از قعر جدول جدا شود و به رده چهاردهم صعود کند.

علیرضا حقیقی دروازه بان ملی پوش و ایرانی این تیم در این مسابقه مانند هفته های قبل درون دروازه ایستاد و موفق شد برای دومین بار در این فصل کلین شیت کند. این دروازه بان 29 ساله با نمایش فوق العاده اش در این هفته ها به مرد اول اسکیلستونا و محبوب هواداران تبدیل شده است.

برای پی بردن به عملکرد حقیقی باید لیگ را برای اسکیلستونا به دو بخش تقسیم کنید. قبل از علیرضا و بعد از  علیرضا. قبل از علیرضا این تیم 13 بازی انجام داد. 28 گل دریافت کرد(میانگین 2/15 گل) و با 4 امتیاز با فاصله تیم ته جدول بود. از هفته چهاردهم با اتمام مصدومیت حقیقی این تیم در 12 مسابقه 14 امتیاز گرفته است؛ 2 بار کلین شیت کرده و تنها 16 گل خورده است(میانگین 1/14 گل).

اسکیلستونا حالا با 18 امتیاز تیم پانزدهم جدول است. آنها برای فرار از منطقه سقوط باید در 5 هفته فاصله 6 امتیازی خود را با جونکوپینگس جبران کنند تا به بازی پلی آف برسند. اسکیلستونا برای خروج قطعی از منطقه سقوط کار بسیار دشواری دارد. آنها می بایست فاصله 9 امتیازی با ساندسول را جبران کنند؛ آن هم در 5 هفته که کار بسیار سختی است.

حقیقی با توجه به خط دفاعی ضعیفی که جلوی خودش دارد در هر مسابقه بارها در موقعیت تک به تک با بازیکنان حریف قرار می گیرد و سیوهای زیادی را انجام می دهد. به همین دلیل دریافت این تعداد گل برای حقیقی فوق العاده بوده است.

علیرضا در سال جام جهانی با این بای های کم نقص هم دوباره پیراهن تیم ملی را کسب کرده و هم به رقیب سرسختی برای بیرانوند تبدیل شده است. او می خواهد در آستانه جام جهانی جایگاه قبلی خود را باز پس گیرد تا برای دومین دوره پیاپی سنگربان شماره یک تیم ملی در بزرگترین فستیوال جهانی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز