خبرگزاری کار ایران

حقیقی: گل نخوردن شغل من است؛ اینجا هستم تا کمک کنم/ مردم چرا در خانه هایشان هستند؟/ بازی شنبه فینال است

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۳۰۲

دروازه بان ایرانی اسکیلستونا از هواداران تیمش انتقاد کرد.

 به گزارش ایلنا، علیرضا حقیقی دیشب در ترکیب ایکیلستونا موفق شد نمایش خیره کننده ای داشته باشد و باعث برد 1-0 تیمش شود. حالا آنها به رده پانزدهم صعود کرده اند و امیدشان برای بقا باقی ماند.

وی ابتدا درباره بازی با گوتبورگ که منجر به پیروزی 1-0 شد اظهار داشت: بازی حساسی بود مخصوصا برای ما. باید در خانه می بردیم. خیلی کار سختی داشتیم و خوشحالیم که سه امتیاز را کسب کردیم. امیدوارم که در بازی های باقی مانده هم این بردها را تکرار کنیم.

وی در ادامه افزود: در دو بازی اخیر فوق العاده بوده ایم. مهمترین چیزی که باید بدانیم این است که می بایست تا هفته پایانی تلاش کنیم و بدانیم که می توانیم به هدفمان برسیم. هیچ چیزی مشخص نیست و نباید دست از تلاش برداریم.

حقیقی درباره عملکرد خوب خودش نیز خاطرنشان کرد: من اینجا هستم تا به تیم کمک کنم و گل نخورم. شغل من این است و ما می توانیم در لیگ بمانیم. به بردهای بیشتری احتیاج داریم. کار دشواری است اما ما می توانیم. باید همینطور به کارمان ادامه دهیم. نه تنها من بلکه همه تیم به بازی بعدی فکر می کنند.

وی درباره بازی فوق العاده حساس در برابر جونکوپینکس که شنبه برگزار می شود بیان داشت: این بازی حکم فینال را دارد. همه بازی ها مهم هستند اما این مسابقه خیلی مهم است. برد رد این مسابقه به جایگاه ما کمک می کند. اما سوال من است. مردم کجا هستند؟ چرا ورزشگاه اینقدر صندلی خالی دارد؟ در این بازی ها ما به حمایت نیاز داریم. چرا در خانه هایشان نشسته اند؟ نمی گویم بازی های خارج از خانه اما در دیدارهای خانگی ما را حمایت کنند. خواهش می کنم که ما را تنها نگذارند.

حقیقی در پایان گفت: شنبه مهمی در پیش است. باید در آن به برتری برسیم. هر کسی که توانست به ورزشگاه بیاید. ما باید تا پایان کنار هم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز