خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: تساوی از ارزش‌های تیم من کم نمی‌کند/ درگیری ها از نیمکت تیم ما نبود

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۴۴۴

سرمربی فولاد از تساوی مقابل تیم سابقش در دربی اهواز می‌گوید.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با  استقلال خوزستان اظهار داشت: فکر می‌کنم نیمه اول را بد شروع کردیم و بازیکنانم در پنج دقیقه ابتدایی سردرگم بودند. به نظرم بازیکنان فولاد می‌خواستند در نیمه اول احساسی بازی کنند. دلیل افت تیم ما در نیمه اول فاصله کم بازی قبل و این بازی بود که فرصت ریکاوری نداشتیم اما در نیمه دوم خوب بودیم و این تساوی که کسب شد از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند.

وی ادامه داد: عملکرد تیمی که 10 نفره می‌تواند از حریف امتیاز بگیرد امیدوار کننده است. فکر می‌کنم در این 8 هفته عملکرد‌مان خوب بوده است. هرچند اگر در این بازی هم به پیروزی می‌رسیدیم عملکرد خوبمان کامل می‌شد. به هر حال ما سعی می‌کنیم از تعطیلات پیش‌رو نهایت استفاده را بکنیم تا در ادامه پرقدرت‌تر ظاهر شویم.

پورموسوی در خصوص اخراج عبدالله کرمی و این که آیا بعد از این تصمیم داور بین کادر فنی دو تیم درگیری به وجود آمد یا خیر؟ گفت: از سمت نیمکت ما مطلقاً مسئله‌ای به وجود نیامد و فقط از سمت کادر فنی استقلال خوزستان که پیشکسوتانی هم در آنجا حضور داشتند علیه بازیکن ما حرف می‌زدند. من 6 سال در استقلال خوزستان زحمت کشیدم و نباید این زحمات فراموش شود. ما کارهای مهمی انجام دادیم که نباید فراموش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز