خبرگزاری کار ایران

کرانچار روی لبه تیغ؛ سرمربی کروات زودتر از انتظار از ایران می‌رود؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۶۲۳

سرمربی سپاهان به حاطر نتایج ضعیف تیمش به شدت تحت فشار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان روز گذشته در دیدار مقابل نفت تهران با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا یک نتیجه ضعیف دیگر در کارنامه فصل جدید کرانچار ثبت شود و این سرمربی بیش از همیشه زیر تیغ انتقادات قرار بگیرد.

کرانچار پس از سوت پایان بازی روز گذشته تیمش مورد انتقاد شدید تعداد اندک تماشاگران سپاهانی حاضر در ورزشگاه قرار گرفت و مجبور شد با اسکورت از ورزشگاه خارج شود تا مشخص شود وضعیت سرمربی زردهای اصفهانی بحرانی‌تر از همیشه است.

سپاهان در حال حاضر با 7 امتیاز از 8 بازی ضعیف‌تر از هر فصل دیگری نتیجه گرفته است و در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد و حذف این تیم از جام حذفی در گام نخست هم دیگه نقطه منفی کرانچار در فصل جاری است که باعث شده از او انتقادات شدیدی شود.

در همین راستا از اصفهان خبر می‌رسد نتایج کرانچار باعث شده مدیران باشگاه هم صبرشان لبریز شود و به فکر چاره بیافتند. اگرچه در ظاهر از سرمربی کروات سپاهان حمایت می‌شود ولی او فرصت زیادی برای بهبود شرایط تیمش ندارد و در صورت ادامه این روند ممکن است بعد از درخشان دومین سرمربی برکنار شده لیگ برتر لقب بگیرد و زودتر از حد تصور ایران را ترک کند.

ادامه نتایج ضعیف کرانچار در هفته‌های آینده باعث علنی شدن اولتیماتومی خواهد شد که فعلا مدیریت باشگاه ترجیح داده رسانه‌ای نشود.

دیدارهای هفته نهم و دهم سپاهان مقابل سیاه‌جامگان و گسترش فولاد فرصت خوبی برای کرانچار است تا نتایج تیمش را بهبود ببخشد و فرصت تعطیلات لیگ برتر می‌تواند او را در رفع مشکلات تیمش یاری کند تا سپاهان از اوضاع کنونی خارج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز