خبرگزاری کار ایران

با ۶ غایب برابر گسترش فولاد حاضر می‌شویم

گل محمدی: از بازیکنانم می‌خواهم برای پیروزی بجنگند

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۶۷۴

سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار برابر گسترش فولاد تبریز اظهار داشت که شاگردانش با توجه به مصدومان و محرومانی که در اختیار دارند برای پیروزی باید تا آخرین دقیقه بجنگند.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تراکتورسازی برابر گسترش فولاد گفت: فردا بازی مهمی داریم از این جهت که شرایط حساسی داریم. مشکلات زیادی برای اعلام اسامی تعداد 18 نفره‌ تیم‌مان داریم. تکرار می‌کنم که بازی سختی مقابل گسترش داریم. این تیم نشان داد انسجام خوبی دارد. بازی کردن مقابل این تیم بسیار دشوار است. حدود هفت نفر از بازیکنان‌مان را در اختیار نداریم اما امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم.

وی افزود: تکیه ما بعد از خدا به هواداران‌مان است، در این بازی بیشتر از هر زمانی به حضور آنها احتیاج داریم، از بازیکنانم هم می‌خواهم توجهی به مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها نداشته باشند، چیزی که در این بازی برای ما مهم است این است که 90 دقیقه بجنگیم و تلاش کنیم و برای سربلندی تیم تلاش کنیم. امیدوارم در بازی فردا این تلاش را نزد بازیکنانم‌ ببینم و این تلاش با نتیجه خوبی هم همراه باشد.

گل‌محمدی درخصوص تاکتیک‌های تراکتورسازی با توجه به غایبان این تیم برابر گسترش فولاد، اظهار داشت: ما تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان‌مان از لحاظ جسمانی آمادگی خوبی دارند. همانطور که گفتم چیزی که از بچه‌ها می‌خواهم این است که این آمادگی را در زمین استفاده کنند و برای پیروزی بجنگند. یکسری از مشکلات را می‌شود با دوندگی بالا جبران کرد امیدوارم از فرصت‌هایمان نیز استفاده کنیم چون در این بازی فرصت‌های کمی نصیب هر دو تیم خواهد آمد. از آن طرف هم باید به خوبی دفاع کنیم این‌ها عواملی است که کنار هم می‌تواند ما را به پیروزی برساند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص مصدومان و محرومان تراکتورسازی برای دیدار فردا عنوان کرد: هیچکدام از مصدومان‌مان به این دیدار نخواهند رسید، محمد نوری، ابراهیمی، گودرزی و عشوری قطعا در این دیدار حضور نخواهند داشت، ضمن اینکه طاهران و محمد نادری هم محروم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز