خبرگزاری کار ایران

توهین و حرکت تحقیر آمیز ستاره سوری الهلال مقابل علیرضا بیرانوند(ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۷۴۸

مهاجم الهلال در برابر پرسپولیس حرکات زشتی را انجام داد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال رفت و با نتیجه 4-0 شکست خورد.

عمر خریبین ستاره الهلال بعداز گلهایی که می زد سعی در تحریک کردن هواداران پرسپولیس داشت و به سمت آنها خوشحالی می کرد و همه این تصاویر از او شکار شد و بیننده های تلویزیونی هم دیدند ولی یکی از حرکات زشت او از نگاه ها دور ماند.

یکی از لیدرهای تیم الهلال در صفحه توئیتر خود ویدیویی را منتشر کرد که حرکت زشت خریبین را به نمایش گذاشته بود. این مهاجم سوریه ای در یک صحنه که توپ خارج از جریان مسابقه بیرون از محوطه بود و بیرانوند قصد داشت آن را بردارد تا بازی را شروع کند؛ سعی کرد با خلل وارد کردن در این کار دروازه بان پرسپولیس را تحقیر کند.

او یک بار به سمت توپ قدم برداشت و بیرانوند به گمان اینکه او می خواهد توپ را برایش بفرست از حرکت بازایستاد اما خریبین مسیر خود را تغییر داد. بیرانوند دوباره به سمت توپ حرکت کرد اما خریبین دومرتبه به سمت توپ برگشت و طوری نشان داد که می خواهد توپ را برای بیرانوند بیندازد اما این بار به مرتب کردن ساق های خود پرداخت و سپس راه خود را کشید و رفت.

این حرکت زشت و زننده از مهاجم الهلال با افتخار از سوی هواداران این تیم دست به دست می شود.

 

 

حجم ویدیو: ۵۵۱.۳۰K | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز