خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: تیم برتر میدان بودیم و به حق‌مان رسیدیم/ بازیکنان جانشین جای نفرات اصلی را به خوبی پر کردند

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۰۶۴

سرمربی تراکتورسازی از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد می‌گوید.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر یک تیم تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد گفت: موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها به وجود آمد. گسترش بازی خوبی انجام داد و خیلی از دقایق بازی زیبایی‌های خاص خودش را داشت. ما تیم برتر بودیم و به برتری رسیدیم.

وی افزود: بچه‌ها امروز زحمت زیادی کشیدند و با وجود مشکلاتی که برای این بازی داشتیم بازیکنان جانشین به خوبی توانستند جای خالی نفرات اصلی را پر کنند. جا دارد از هواداران تیم‌مان هم تشکر کنم که سنگ تمام گذاشتند. همیشه بردهایمان را به این هواداران تقدیم می‌کنیم و می‌گویم که دلیل بردهایمان اول این هواداران و بعد زحمت بازیکنان است.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: بازی راضی‌کننده‌ و تماشاگرپسندی را ارائه دادیم، امیدوارم در دیدارهای آینده عملکرد بهتری از این بازی داشته باشیم.

گل‌محمدی درباره مصدومیت شدید مهدی شریفی و وضعیت او خاطرنشان کرد: فعلا اطلاعی از شریفی نداریم، وضع او خوب نبود و خونریزی زیادی داشت. باید از این بازیکن تشکر کنیم چون می‌توانست در آن صحنه با بازیکن حریف درگیر نشود اما به خاطر هواداران درگیر شد. به‌طور کلی تمام بچه‌ها با جان و دل کار کردند و بازی سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی در خصوص کارت زردهای متعددی که بازیکنان تراکتورسازی دریافت می‌کنند و احتمال محرومیت‌های آنها از دیدارهای آینده عنوان کرد: فکر نمی‌کنم کسی از بازیکنان ما محروم شده باشد، بیشتر کارت‌هایی که دریافت می‌کنیم بی‌مورد است، بازیکنان باید شرایط تیم را درک کنند، این اخطارهای بی‌مورد می‌تواند در دیدارهای آینده کار ما را سخت کند.

سرمربی تراکتورسازی  خاطرنشان کرد: زمانی که تیم ما در حمله است توپ را به راحتی از دست می‌دهیم. برای انتقال از حمله به دفاع باید بازیکنان توان خوبی داشته باشند، در این انتقال بازیکنان انرژی زیادی هدر می‌دهند، این مشکل در تیم ما وجود دارد چون توپ‌های زیادی را از دست می‌دهیم، باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم، نباید به سادگی توپ‌ از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز