خبرگزاری کار ایران

افشاگری جنجالی ژاوی از لیونل مسی و آرژانتین

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۱۰۲

ژاوی ارناندس با صحبت کردن درباره رضایت بازیکنان از تیم ملی آرژانتین جنجال آفرید.

به گزارش ایلنا، ژاوی ارناندس، بازیکن السد قطر و اسطوره بارسلونا درباره دوران حضور لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین صحبت کرده و گفته که دو نفر از هم‌تیمی‌هایش از بازی در تیم‌ ملی کشورشان لذت نمی‌بردند. او همچنین گفته که بارسلونا در قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010 نقش مهمی داشت.

آرژانتین در سال‌های اخیر به سه فینال بزرگ راه پیدا کرده اما در هر سه شکست خورده است و دو عنوان نایب‌قهرمانی در کوپا آمریکا و یک عنوان نایب‌قهرمانی در جام جهانی را دارد.

ژاوی گفته: «آرژانتین آن شانسی که برای قهرمانی لازم است را نداشت. آنها باید متحدتر می‌بودند تا بتوانند یک قهرمانی مهم را کسب کنند. زمانی که من در بارسلونا بودم، این حس را داشتم که لیونل مسی و خاویر ماسچرانو از بازی در تیم ملی کشورشان لذت نمی‌برند و راضی نیستند.»

آرژانتین در حال حاضر در مرحله مقدماتی جام جهانی در رتبه‌ای است که آنها را به پلی‌آف می‌برد اما ژاوی می‌گوید که آلبی‌سلسته راهی جام جهانی 2018 روسیه خواهد شد. او می‌گوید: «نمی‌توانم یک دوره جام جهانی بدون مسی را تصور کنم. مرحله مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی مانند یک تورنمنت اروپایی است. مطمئنم که آنها صعود خواهند کرد و یکی از نامزدهای فتح جام خواهند بود. مسی هم‌تیمی‌های بزرگی دارد. ماسچرانو او را خیلی عالی می‌شناسد و اوور بانگا هم بازیکنی است که عاشقش هستم.»

از آرژانتین انتقادات بسیار و مداومی شده است. ژاوی می‌گوید: «در آرژانتین، از بازیکنانی که به تیم ملی می‌روند ستایش نمی‌شود، وضعیت مسابقات مقدماتی افتضاح است و درک نمی‌کنم که چرا از آنها تا این حد انتقاد می‌شود.»

ژاوی خودش سابقه قهرمانی جام جهانی را در سال 2010 و با تیم ملی اسپانیا دارد. او می‌گوید که بارسلونا در این قهرمانی نقش مهمی داشت: «بارسلونا ایده آن سبک بازی را به اسپانیا داد. سازگاری بازیکنان با آن ایده حیاتی بود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز