خبرگزاری کار ایران

واکنش قدوس به پیشنهاد تیم ملی سوئد؛‌ هیجان انگیز است!

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۱۵۰

هافبک ایرانی - سوئدی تیم استرسوند به پیشنهاد تیم ملی سوئد واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، سامان قدوس که مدتی از تیم ملی سوئد دور بود چندی پیش با پیشنهاد کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی ایران برای دیدار برابر کره جنوبی و سوریه دعوت شد. مشکل پاسپورت این بازیکن دو ملیتی برطرف نشد تا قدوس این بار با پیشنهاد رسمی سرمربی تیم ملی سوئ مواجه شود. بازیکن ایرانی - سوئی تا پایان امروز مهلت دارد که بین دو تیم ملی یکی را برگزیند.

قدوس در این خصوص به سایت آفتون بلاد سوئد گفت: هنوز نمی‌دانم چه کار کنم. زمانی که بدانم به شما می‌گویم. شرایط بسیار سختی است. این سخت‌ترین تصمیمی است که باید در زندگی‌ام بگیرم. این یک شوک برای من بود. سعی می‌کنم تصمیمی بگیرم که برایم خوب باشد، تصمیمی که برایم بهترین باشد. نمی‌توانم فکر کنم که دیگران چه فکری درباره من دارند.

قدوس درباره واکنش‌های احتمالی به اینکه بین ایران یا سوئد یک تیم را انتخاب کند، گفت: واکنش‌های بسیار زیادی رخ خواهد داد اما نمی‌توانم به این مسئله فکر کنم.

این بازیکن در رابطه با اینکه احساسش به تمایل سرمربی تیم ملی سوئد چه خواهد بود، عنوان کرد: هیجان‌انگیز و یک افتخار بود. من در سوئد بزرگ شدم و پرورش یافتم. با این حال تصمیم سختی باید بگیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز