خبرگزاری کار ایران

ویدئو/ اظهارات احساسی پیکه درخصوص استقلال کاتالونیا

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۶۰۶

مدافع بارسلونا پس از بازی برابر لاس پالماس درباره استقلال کاتالونیا و خداحافظی از تیم ملی اسپانیا خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از ESPN، بازی بارسلونا و لاس پالماس در ورزشگاه نوکمپ در حالی برگزار شد که هیچ تماشاگری اجازه ورود به ورزشگاه را به دلیل آشوب های اخیر کاتالونیا نداشته است، بارسلونا در این بازی با دوگل لیونل مسی و تک گل بوسکتس توانست بازی را سه بر صفر به سود خود به پایان برساند.

جرارد پیکه در خصوص فشار روانی درگیری‌های اخیر کاتالونیا و دولت اسپانیا و تاثیر ان بر عملکرد بازیکنان گفت: این بازی بسیار برای ما سخت گذشت،  با وجود آنکه می دانستیم حتی اگر تماشاگران نتوانند به داخل ورزشگاه بیایند هزاران نفر آن بیرون ما را حمایت می کنند بازهم فشار روانی بازی را کمتر نکرده بود؛ این بازی بدترین تجربه فوتبال حرفه ای من بوده است. همه ما بازیکنان یک عقیده خاصی داریم و تمام جوانب مثبت و منفی را می سنجیم اما در نهایت باید تصمیم خود را برای بازی کردن بگیریم و به خوبی میدانم کسانی نیز هستند که با وجود حمایت خود نمی توانند این عقیده را درک کنند.

پیکه درباره تاثیر اتفاقات اخیر بر روی تیم ملی اسپانیا گفت: اگر حضور من برای فدراسیون فوتبال اسپانیا مشکلی ایجاد می کند می‌توانم قبل از شروع جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کنم، حضور در تیم ملی یک رقابت میهن پرستی نیست در واقع یک تلاش برای بازی بهتر است.

حجم ویدیو: ۳.۳۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۲ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز