خبرگزاری کار ایران

فیروز کریمی در گفت‌وگو با ایلنا:

در قرارداد بستن با گسترش فولاد درنگ نکردم/ تیم را از ته جدول جدا می‌کنم/ کنار گذاشتن منصوریان اشتباه بود ولی باید مربی مدرن بیاورند

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۷۴۲

سرمربی گسترش فولاد از دلایلیش برای پذیرفتن هدایت این تیم و همچنین وضعیت باشگاه استقلال می‌گوید.

فیروز کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پذیرش هدایت گسترش فولاد اظهار داشت: آشنایی من با گسترش فولاد مربوط به دیروز و امروز نمی‌شود و من با تمام ارکان باشگاه از مالک گرفته تا قائم مقام و مدیر عامل و سرپرست و... رفاقت و آشنایی دیرینه دارم و همین موضوع کار پیوستنم به این تیم را سرعت بخشید.

وی افزود: به دلیل شناختی که از هم داشتیم نیازی نبود مذاکره را طولانی کنیم. فردای روزی که گسترش فولاد آخرین بازی خود را انجام داد با من تماس گرفتند و گفتند بیا کار کن و من سریع پذیرفتم.

کریمی در مورد اینکه در سال‌های اخیر در میانه فصل تیم گرفته است عنوان کرد: فرقی نمی‌کند ابتدای فصل به تیم بروی یا میانه فصل. وقتی شرایط را بررسی می‌کنی و می‌بینی همه چیز خوب است و شرایط برای کار و نتیجه گرفتن فراهم است باید بیایی کار کنی.

سرمربی گسترش فولاد در مورد وضعیت این تیم گفت: من تمام جوانب را بررسی کردم و گسترش فولاد تیم خوبی است. من 30 جلسه تمرین لازم دارم تا تیم را به هارمونی مورد نظر برسم و از آن به بعد تغییرات در بازی و نتیجه تیم مشاهده خواهد شد و تیم را از ته جدول جدا می‌کنیم تا در پایان فصل یک رتبه آبرومند بدست بیاوریم.

کریمی در پایان با اشاره به شرایط باشگاه استقلال و گزینه‌های هدایت این تیم گفت: به نظرم منصوریان باید به کارش ادامه می‌داد و کنار گذاشتن او اشتباه بود ولی حالا که این شرایط ایجاد شده است باید یک مربی مدرن بیاورند که با توجه به شرایط تصمیم‌گیری کند نه اتفاقات. استقلال شرایط غیر عادی دارد ولی بعد از برد اخیرش به یک ثبات نسبی رسیده است و فضا برای کار سرمربی جدید فراهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز