خبرگزاری کار ایران

بیانیه فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات نفت و علی کریمی

رسیدگی سازمان لیگ به وضعیت نفت / فدراسیون به کریمی حق داد

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۸۲۵

روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره وضعیت باشگاه نفت و موضوعات مطرح شده در این باره ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره وضعیت باشگاه نفت و موضوعات مطرح شده در این باره ارائه کردبر این اساس موارد ذیل به اطلاع افکار عمومی می رسد:

1_ موضوع انتقال باشگاه نفت به مدیریت جدید، بر اساس اعلام کمیته واگذاری شرکت نفت و تاییدیه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان مرجع قانونی وفق کمیسیون ماده 5 ورزش و جوانان انجام گرفت.
2_ در ارتباط با تغییرات در حوزه مربی و سرمربی از آنجا که این موضوع در حوزه اختیارات مسولین باشگاهها است، مدیران می توانند مطابق مقررات نسبت به عقد قرارداد با کادر فنی خود در سازمان لیگ اقدام کنند.
3_ باشگاهها موظفند نسبت به انجام تعهدات خود به مربیان و بازیکنان در موقع مقتضی اقدام و در صورت تغییر مربیان می بایست نسبت به تسویه حساب با مربی قبلی خود اقدام کنند. در غیر این صورت مربی می تواند از مبادی قانونی نظیر: کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت نسبت به پیگیری حق و حقوق خود اقدام کند.
4_از آنجا که باشگاه نفت در حال حاضر جزو نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود؛ مقرر گردید که سازمان لیگ در اسرع وقت و پس از جلسه با مدیران این تیم نسبت به بررسی موارد مختلف این باشگاه اقدام و گزارش مقتضی به فدراسیون فوتبال اعلام گردد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز