خبرگزاری کار ایران

تمام نگاه‌ها روی ایران است

عزت‌اللهی: برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۹۱۸

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است در حال حاضر کیفیت این تیم به قدری است که همه نگاه‌ها روی شاگردان کارلوس کی روش است.

به گزارش ایلنا، سعید عزت‌اللهی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و تمام بچه‌ها در اردو هستند. دو بازی خوب پیش‌رو داریم که با توجه به شناختی که از فوتبال آفریقا داریم توگو تیمی سرعتی و قدرتی خواهد بود.

وی افزود: روسیه هم به عنوان میزبان جام جهانی که حمایت‌های را از خود می‌بیند با انگیزه است تا با استفاده از میزبانی این مسابقات شگفتی‌ساز شود. این دو دیدار می‌تواند محکی جدی برای ایران در راه آماده‌سازی برای جام جهانی باشند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی در ورزشگاه کازان تصریح کرد: روسیه هوای سردتری نسبت به ایران دارد و باید به این آب و هوا عادت کنیم. ورزشگاه کازان یکی از سردترین‌ ورزشگاه‌های روسیه است که برای جام جهانی انتخاب شده ورزشگاه خوبی است و چمن خوبی هم دارد که من هم تجربه بازی در این ورزشگاه را دارم.

عزت‌اللهی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایران به عنوان دومین تیم جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده است تمام نگاه‌ها روی ایران است و همه می‌خواهند ببینند این تیم با چه کیفتی به جام جهانی صعود کرده و چه پتانسیلی دارد. این بازی حیاتی است و ما هم برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم تا با دست پر خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز