خبرگزاری کار ایران

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با ایلنا؛

اعتراض تند دروازه‌بان استقلال خوزستان در آستانه جدال با پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۱۸۲

دروازه‌بان استقلال خوزستان از شرایط این تیم و معوقات باشگاه که منجر به اعتصاب بازیکنان از حضور در تمرینات شده است می‌گوید.

وحید شیخ‌‍ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان از حضور در تمرینات اظهار داشت: متاسفانه مدت‌هاست صبر کرده‌ایم و وعده و عید شنیدیم ولی ظاهراً قرار نیست شرایط تغییر کند و استقلال خوزستان مشکلات فصل‌های گذشته خودش را همچنان دارد. با هماهنگی کادر فنی و با تصمیم بازیکنان قرار بر این شد که در تمرینات حاضر نشویم.

وی افزود: من و سایر بازیکنان دوست نداریم تمرین را تعطیل کنیم، تمرین نکردن برای بازیکن سم است و از نظر بدنی به ما ضربه می‌زند ولی چاره‌ای برای ما نمانده است. حتی کسی نمی‌آید حرف‌مان را به او بزنیم.

دروازه‌بان استقلال خوزستان در ادامه گفت: من خودم از فصل گذشته 50 درصد طلب دارم و بعضی از بازیکنان طلب فصل گذشته‌شان به 80 درصد هم می‌رسد. برای فصل جدید هم قرار بود تا الان 30 درصد پرداخت کنند که با وعده و وعید تنها 15-16 درصد دریافتی داشتیم که تهعدشان تا پایان هفته دهم 40 درصد است ولی این طور که پیداست فعلاً خبری نیست.

شیخ‌ویسی با انتقاد از شرایط مالک باشگاه عنوان کرد: اگر گروه ملی نمی‌خواهد تیم‌داری کند امتیاز را واگذار کند و مشتریان دست به نقد در استان برای باشگاه زیاد است. گروه ملی فصل گذشته شرایط بدی داشت ولی در فصل جدید کارخانه دوباره راه افتاده است و با کارگران کارخانه تسویه شده است و فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشد. ما تیم گران قیمتی نیستیم و اکثر بازیکنان قرارداد های 20-30 میلیونی دارند و با مبلغی مثل 200 میلیون تومان می‌شود با 7-8 بازیکن تسویه حساب کرد. متاسفانه نه تعهداتشان را انجام می‌دهند و نه کنار می‌کشند تا مالک دیگری روی کار بیاید.

وی در مورد تصمیم خودش و هم‌تیمی‌هایش درصورت ادامه این روند عنوان کرد: ابتدای فصل چند بازیکن از جمع ما جدا شدند ولی ما با وعده‌های دروغ ماندیم. شرایط برای یکی مثل من بدتر از سایرین است چرا که قبل از استقلال خوزستان عضو نفت تهران بودم و آنجا هم این مشکلات بود و هنوز از این تیم هم طلب دارم. ما به خاطر ویسی قرارداد بستیم و اگر ایشان بداند ماندن در استقلال خوزستان برای ما خوب نیست اجازه می‌دهد نیم فصل جدا شویم.

دروازه‌بان استقلال خوزستان در مورد ادامه اعتصاب گفت: امروز در تمرین حاضر می‌شویم ولی هنوز مشخص نیست تمرین کنیم یا نه. قرار است ببینیم کسی برای شنیدن حرف‌های ما می‌آید یا نه و در محل تمرین در این مورد تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی در پایان یادآور شد: سال گذشته که نماینده ایران در آسیا بودیم مقداری به ما توجه می‌شد ولی الان اهمیتی برای ما قائل نمی‌شوند. نمی‌خواهد نتایج تیم را به این مسائل ربط دهم ولی اگر دقت کنید شروع خوبی در لیگ داشتیم و در ادامه نتایج تغییر کرد چرا که بازیکنان با تمرکز کافی وارد زمین نمی‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز