خبرگزاری کار ایران

وضعیت پورقاز نامشخص است

علی کریمی از شنبه در تمرینات گروهی سپاهان

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۲۰۲

دو بازیکن مصدوم سپاهان همچنان از حضور در تمرینات گروهی منع هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی کریمی و عزت‌الله پورقاز، دو بازیکن سپاهان که در دیدار با پرسپولیس دچار مصدومیت شدند، بازی هفته هشتم مقابل نفت را هم از دست دادند و تا این لحظه به تمرینات گروهی تیم‌شان برنگشته اند.

عباس ربیعی، پزشک باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت کریمی اظهار داشت: این بازیکن روزهای پایانی نقاهتش را پشت سر می‌گذارد و به احتمال زیاد ظرف یک یا دو روز آینده به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد و کارهای سبک را در تمرین شروع می‌کند.

وی در مورد وضعیت پورقاز هم گفت: مصدومیت این بازیکن از ناحیه مهره‌های ستون فقراتش بود و به خاطر حساسیت موضوع کمال احتیاط را در مورد او انجام می‌دهیم و فعلاً اجازه حضور در تمرینات را ندارد. او هفته آینده از مهره‌هایش عکس برداری می‌کند تا آخرین وضعیت او را ببینیم و پس از آن در موردش تصمیم‌گیری کنیم.

پزشک سپاهان در مورد مدت احتمالی دوری پورقاز از میادین هم عنوان کرد: فعلاً نمی‌شود به طور قطعی نظر داد ولی دوری او طولانی مدت نیست و در بدبینانه‌ترین حالت در دیدار با سیاه‌جامگان غایب است و هفته دهم به تیم اضافه می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز