خبرگزاری کار ایران

نعمتی: صدرنشینی یک زن ایرانی در رده بندی جهان افتخار است/ هدف اصلی ام حضور در بازی های آسیایی و پاراآسیایی است

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۲۵۳

بانوی قهرمان پارا تیراندازی کشورمان در مورد صدرنشینی خود در رده‌بندی جهانی می‌گوید.

به گزارش ایلنا، زهرا نعمتی در خصوص صدرنشینی در رده‌بندی جهانی گفت: این اتفاق برای من خیلی خوشایند و خوشحال کننده است، چراکه این اتفاقات فقط به زهرا نعمتی تعلق ندارد و متعلق به بانوان و ورزش زنان ایران است. تک تک بانوان ایران نماد قدرت هستند و چه بسا وقتی یک زن ایرانی صدرنشین جدول رده‌بندی جهانی می‌شود برای من هم باعث افتخار خواهد بود.

وی افزود: وقتی اسم ایران و یک زن ایرانی در جوامع بین‌المللی مطرح باشد افتخار خیلی بزرگی برای کشورمان خواهد بود. این امر برای سایر بانوان مسلمانی که در اقصی نقاط جهان تلاش می‌کنند نشانگر این امر است که هیچ مانعی بر سر راه آنها وجود ندارد و با وجود سختی‌ها و مشکلات می‌توان اتفاقات خیلی خوبی را رقم زد. مهم این است که به خودمان امیدوار باشیم. بانوان ایرانی باید اعتماد به نفس کافی داشته باشند و بدانند همیشه بهترین بوده و هستند و می‌توانند از توانمندی خود دفاع کنند.

بانوی پرافتخار ایران به انعکاس موفقیت‌هایش در کشورهای دیگر اشاره کرد و اظهار داشت: برای من خیلی خوشایند است که بانوان کشورهای دیگر در میدان مسابقه مرا تشویق می‌کنند و می‌گویند من الگوی آنها هستم. این اتفاق چندین بار برای من رخ داده و بانوانی از کشورهای برزیل، ژاپن و چین از من به عنوان الگوی خود نام برده‌اند. این اتفاقات برای من باعث افتخار بود و آنجا احساس کردم که یک بانوی توانمند ایرانی هستم. وقتی عکس‌العمل و احساسات زن‌هایی که در شرایط دیگری زندگی و تلاش می‌کنند را می‌بینم امیدوار می‌شوم و افتخار می‌کنم، چراکه زنان ایرانی می‌توانند برای جوامع بین‌المللی الگو باشند.

وی هدف اصلی خود را حضور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی دانست و افزود: امیدوارم که اتفاقات و برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که در هر دو رویداد شرکت کنم. این امر خیلی سخت و مستلزم برنامه ریزی از طرف کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تیراندازی با کمان است.

زهرا نعمتی در پایان گفت: از وقتی از رقابت های قهرمانی جهان در چین برگشته ام ریکاوری می‌کنم، چون مسابقات سنگینی بود، اما آسیب دیدگی‌ام رو به بهبود است و امیدوارم بتوانم روند تمریناتم را به همین شکل ادامه دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز