خبرگزاری کار ایران

صعود دو کماندار کشورمان به مرحله یک بیست چهارم مسابقات جهانی

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۵۱۷

دو نفر از کامانداران کشورمان به مرحله بعدی رقابت‌های جهانی صعود کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در رده سنی نوجوانان در حالی از 11 لغایت 16 مهرماه در کشور آرژانتین در حال برگزاری است که کمانداران نوجوان کشورمان در رشته ریکرو تا این لحظه نتایج زیر را بدست آوردند:

 فاطمه بهرامن با نتیجه 6 بر صفر کمانداری از کشور بولیوی را شکست داد.

سوگند رحمانی  5 بر 5 با ورزشکار روسیه مساوی کرد و در تیر طلایی مسابقه را در رقابتی نزدیک واگذار کرد.

امید رضا صفایی پور با نتیجه صفر بر 6 مغلوب کمانداری از مولداوی شود.

رضا شبانی با نتیجه 5 بر 5 با تایلند مساوی کرد ولی در تیر طلایی موفق شد این حرف رو از پیش رو بردارد.

با احتساب این بازیها رضا شبانی و فاطمه بهرامن به مرحله یک بیست و چهارم صعود کردند و به ترتیب در این مرحله مقابل کماندارانی از کشورهای بلژیک و آذربایجان به میدان می روند.

کمانداران ایران در رشته کامپوند امشب به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در کامپوند پسران، دانیال حیدرزاده در مرحله مقدماتی بیست و دوم شد. وی در نخستین گام حریفی از نروژ را پیش رو دارد. آرمین پاکزاد نیز بیست و هفتم شد و امیرمحمد قربان‌زاده در رده سی و هشتم قرار گرفت. این 2 ملی‌پوش کشورمان در نخستین گام به مصاف هم می‌روند.

در کامپوند دختران، بهاره رضایی با قرار گرفتن در رده بیست و پنجم مرحله مقدماتی، بعد از استراحت در دور اول مرحله حذفی در نخستین گام حریفی از انگلیس را پیش رو دارد. سوگند حداد نیز بیست و ششم شد. وی در مرحله نخست استراحت دارد و در دور دوم باید مقابل کمانداری از آمریکا قرار بگیرد. گیسا بایبردی نیز با قرار گرفتن در رده دهم مرحله مقدماتی، در مرحله حذف در دور اول استراحت دارد و در دور دوم به مصاف نماینده روسیه می‌رود.

در بخش میکس ریکرو، ایران با ترکیب بهرامن و شبانی به رقابت پرداخت. ایران در مرحله مقدماتی سیزدهم شد و در مرحله حذفی در نخستین رقابت به مصاف ژاپن می‌رود.

در میکس کامپوند، ایران با ترکیب گیسا بایبردی و حیدرزاده به مصاف حریفان رفت. ملی‌پوشان در مرحله مقدماتی هشتم شدند و باید در مرحله حذفی مقابل استونی به میدان بروند.

در کامپوند تیمی پسران، ایران در مرحله مقدماتی نهم شد. ملی‌پوشان در نخستین گام مرحله حذفی مقابل دانمارک به میدان می‌روند.

در کامپوند تیمی دختران،  در مرحله مقدماتی ایران ششم شد. ملی‌پوشان در دور نخست استراحت دارند و در دور دوم (مرحله یک چهارم) مقابل مکزیک به میدان می‌روند.

در این مسابقات سهمیه المپیک نوجوانان برای بازی‌های 2018 نیز توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز