خبرگزاری کار ایران

جواد قراب در گفتگو با ایلنا؛

واکنش عضو هیات مدیره استقلال به انتخاب شفر، دربی و عدم حضور منصوریان در معارفه

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۵۹۰

قراب در خصوص اینکه گفته می‌شود سن این مربی بالاست خاطرنشان کرد: سن ایشان زیاد هم بالا نیست مگر برانکو با ایشان هم سن نیست.

جواد قراب عضو هیئت مدیره استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص انتخاب شفر مربی آلمانی روی نیمکت اسقلال اظهار د اشت: آقای افتخاری سه گزینه برای مربیگری استقلال به ما پیشنهاد کرد که از بین این سه نفر کمیته فنی شفر را انتخاب کرد. ما از ابتدا در جریان مذاکره با ایشان بودیم و وقتی رزومه این مربی را دیدیم با حضور ایشان روی نیمکت استقلال موافقت کردیم.

وی ادامه د اد: شفر رزومه خیلی خوبی دارد او در کشورهای حوزه خلیج فارس مربیگیری کرده و با فوتبال آسیا آشنا است. باید شرایطی را فراهم کنیم که وی بتواند در استقلال موفق شود.

قراب در خصوص اینکه گفته می‌شود سن این مربی بالاست خاطرنشان کرد: سن ایشان زیاد هم بالا نیست مگر برانکو با ایشان هم سن نیست. برای خارجی‌ها سن یک عدد است ما وقتی با ایشان روز گذشته هم کلام شدیم آن انگیزه را در چهره ایشان برای موفقیت در استقلال دیدیم. اعضای هیئت مدیره تلاش می‌کنندکه این مربی بتواند عملکرد خوبی در استقلال داشته باشد.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص دربی پیش رو خاطرنشان کرد: ما به دربی هم خوش‌بین هستیم دربی یک مسابقه خاص است و نمی‌توان گفت حساسیت ندارد برای هواداران این مسابقه همیشه شرایط خاص خودش را دارد. تلاش می‌کنیم سه امتیاز دربی را هم کسب کنیم.

قراب در خصوص اینکه منصوریان اعلام کرده در معارفه شفر حضور نخواهد داشت ادامه داد: ایشان حتما گرفتاری‌های خاص خودش را دارد منصوریان همیشه یک استقلالی است اینجا خانه منصوریان است و ما برای وی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز