خبرگزاری کار ایران

نه پرونده طارمی، نه محرومیت از جذب بازیکن؛

حفظ برانکو، جدی‌ترین چالش مدیران پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۷۲۵

سرمربی پرسپولیس در پایان فصل قراردادش تمام می‌شود و از حالا مشتریان دست به نقدر زیادی دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس که در چند وقت اخیر به دلیل محرومیت از سوی فیفا درگیر پرونده مهدی طارمی و همچنین تمدید قرارداد با بازیکنانش است، از یک موضوع مهم غافل شده است که می‌تواند بزرگترین ضربه را در پایان فصل به این تیم بزند.

سرخپوشان از 2 پنجره نقل و انتقالاتی آینده محروم هستند و اجازه جذب بازیکن جدیدی ندارد و به همین دلیل تنها راه‌شان برای حفظ کیفیت خود، تمدید قرارداد بازیکنان کنونی‌اش است.

باشگاه پرسپولیس در حال حاضر مشغول مذاکره با بازیکنانی است که در پایان فصل قراردادشان تمام می‌شود ولی به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه از مهم‌ترین قراردادی که باید تمدید شود غافل هستند.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در پایان فصل قراردادش با این تیم به پایان می‌رسد و پیشنهادات خوبی هم از کشورهای آسیایی از جمله چین و حاشیه خلیج فارس دریافت کرده که احتمال جدایی او از جمع سرخپوشان را بالا برده است.

با توجه به شرایطی که پرسپولیس دارد، در صورت جدایی برانکو این تیم با مشکلات جدی مواجه خواهد شد و سرمربی جدید به دلیل اینکه نمی‌تواند بازیکن مورد نظرش را جذب کند و باید با تیمی که برانکو بسته است (در صورت تمدید قرارداد بازیکنان) به میدان برود.

باید دید برانکو به ماندن در پرسپولیس و ادامه کار در این تیم رضایت می‌دهد یا جدایی او باعث خواهد شد پرسپولیس با یک چالش جدی دیگر روبرو شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز