خبرگزاری کار ایران

ماموریت دشوار مدیران پرسپولیس؛

پرسپولیس به سرنوشت تراکتورسازی دچار می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۷۹۷

مدیران پرسپولیس مذاکره برای حفظ بازیکنانشان را آغاز کرده‌اند

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس به دلیل محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات آتی برای حفظ قدرت خود چاره‌ای جز  تمدید قرارداد با بازیکنان کنونی ندارد و در این بین 9 بازیکن برای ادامه دادن با این تیم در فصل هجدهم نیاز به تمدید قرارداد دارند.

باشگاه پرسپولیس به همین منظور زودتر از موعد مذاکراتش را آغاز کرده است تا با تمام این بازیکنان به توافق برسد.

مهدی طارمی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی و بوژیدار رادوشوویچ نفراتی هستند که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود.

 

دو ماموریت دشوار پرسپولیس

مهدی طارمی و کمال کامیابی‌نیا دو بازیکنی هستند که نسبت به سایرین احتمال کمتری برای ماندنشان در جمع سرخپوشان وجود دارد. این دو بازیکن در ابتدای فصل هم قصد جدایی و ادامه فعالیت خارج از ایران را داشتند ولی موقعیت پرسپولیس در آسیا و رویایی قهرمانی در این تورنومنت آنها را ماندنی کرد.

در این میان طارمی که در دو فصل اخیر هم تلاش کرد از ایران برود، فرصت خوبی برایش فراهم است تا فوتبالش را در کشوری دیگر ادامه دهد. از طرفی قصور طارمی در وضعیت به وجود آمده برای پرسپولیس یک مانع برای جدایی او خواهد بود چرا که تنها گذاشتن این تیم در این شرایط وجهه او را نزد هواداران به شدت خراب می‌کند و شاید طارمی برای ادای دین خود یک فصل دیگر هم ماندنی شود.

 

آنهایی که شانس ماندنشان زیاد است

وحید امیری، محسن مسلمان و محمد انصاری بازیکنانی هستند که موقعیت خوبی برای جدایی از پرسپولیس دارند ولی جزو مهره‌های کلیدی تیم هم محسوب می‌شوند. انصاری و امیری با توجه به روحیاتی که دارند به احتمال زیاد تمدید قراردادشان کار دشواری نخواهد بود. از طرفی محسن مسلمان هم در چند سال اخیر تغییر رویه داده و دیگر بازیکن جنجالی سابق نیست و با توجه به اینکه از بازیکنان با سابقه پرسپولیس محسوب می‌شود احتمالا در این تیم ماندنی شود.

 

قراردادهای آماده

محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده و بوژیدار رادوشوویچ بازیکنانی هستند که به نظر می‌رسد قراردادشان آماده تمدید است. ربیع‌خواه و محرمی در پرسپولیس چهره شده‌اند و در حال حاضر هم جایی بهتر از این تیم برایشان وجود ندارد. فرشاد احمدزاده هم شرایط خوبی در پرسپولیس دارد و در سال‌های اخیر بدون هیچ مشکلی در این تیم ماندنی شده است. رادوشوویچ، دروازه‌بان سرخپوشان هم بدون اعتراض روی نیمکت پرسپولیس نشسته است و بعید است مشکلی با تمدید داشته باشد.

 

نتیجه‌گیری کلی

تجربه تلخ تراکتورسازی در محرومیت مشابه که باعث شد محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، سعید آقایی، جاسم کرار و لوسیانو ادینیو از این تیم جدا شوند، این نگرانی را در مورد پرسپولیس ایجاد کرده که ممکن است آنها هم به سرنوشت مشابهی دچار شوند ولی شرایط دو تیم متفاوت است.

پرسپولیس در سال‌های اخیر به تیم اول فوتبال ایران تبدیل شده است که بیشترین ملی‌پوشان را دارد و البته هزینه زیادی در نقل و انتقالات برای جذب یا حفظ بازیکنانش متحمل می‌شود و برای بازیکنان حاضر در آن، تیمی جذاب تر از پرسپولیس در فوتبال ایران وجود ندارد و تنها احتمال جدایی این افراد رسیدن پیشنهاد خارجی است.

از طرفی بازیکنان این تیم هم با درک شرایط باشگاه بعید است سرخپوشان را در این مقطع حساس تنها بگذارند و به احتمال زیاد با تمامی این نفرات تمدیدی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز