خبرگزاری کار ایران

تقابل با قلعه نویی و ذوب آهن بسیار دشوار است

مهاجری: با پیوستن تقوی به استقلال مخالفتی ندارم/ از کی روش ممنونم

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۸۶۵

سرمربی پدیده درباره بازی با ذوب آهن در هفته نهم گفت: دیدار مقابل این تیم اصفهانی همیشه سخت است.

رضا مهاجری در گفت و گو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت پدیده اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. بچه ها بعد از استراحتی که داشتند تمرینات خود را از سر گرفته اند و ان شالله جمعه یک بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت.

وی درباره شایعه جدایی تقوی و پیشنهاد استقلال به او برای مربیگری خاطرنشان کرد: من از پیشنهاد اطلاع ندارم اما اگر چنین چیزی صحت داشته باشد با رفتن آقای تقوی مخالفتی ندارم. فقط باشگاه استقلال به صورت رسمی و از طریق نامه نگاری درخواست خود را به دست باشگاه برساند. همه باید با تمام قدرتمان در خدمت باشگاه باشیم.

سرمربی پدیده درباره اشتباه شهاب گردان در برابر پارس جنوبی تصریح کرد: مساله خاصی نیست. بزرگترین دروازه بان های جهان هم از این  اشتباهات می کنند. با یک اشتباه که نمی شود همه چیز را خراب کرد. بهترین کار را رضا ناصحی بعد از گل انجام داد و دلجویی لازم را به عمل آورد.

وی درباره دو ملی پوشی که در تیم ملی از پدیده دعوت به عمل آمد اذعان داشت: از این اتفاق بسیار خوشحالم و از کی روش هم تشکر می کنم که بازی های لیگ را زیر نظر گرفت. برای اولین بار از تیمهایی که مربیگری می کنم بازیکن به تیم ملی دعوت شد. امیدارم که آ>ها نماینده خوبی برای باشگاه پدیده باشند.

مهاجری در پایان درباره دیدار با ذوب آهن در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر گفت:همه بازی ها سخت است. دیدار با ذوب آةن جای خودش را دارد. هم ذوب آهن حریف دشواری است وهم تقابل با امیر قلعه نویی به خودی خود دشوار است. با این حال بعد از دو هفته به خانه برگشته ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز