خبرگزاری کار ایران

تصمیم سخت بارسا بعد از استقلال کاتالونیا؛ در چه لیگی بازی کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۹۲۵

بارسلونا و هیات مدیره‌اش باید تصمیم بگیرند که اگر کاتالونیا کشوری مستقل شود، در لیگ چه کشوری بازی خواهند کرد.

 به گزارش ایلنا، در روز همه‌پرسی استقلال کاتالونیا، بیش از 840 نفر پس از درگیری با پلیس ضد شورش اسپانیا آسیب دیده‌اند. دولت اسپانیا این همه‌پرسی را غیر قانونی خوانده است. جوزپ ماریا بارتومئو، رییس بارسلونا گفته: «در صورت استقلال، باشگاه و هیات مدیره‌اش باید تصمیم بگیرند که در چه لیگی بازی خواهیم کرد. ما لحظات دشوار و پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذاریم و درباره آنچه که ممکن است در آینده روی دهد، باید با خونسردی و خردورزی تصمیم بگیریم.»

جرارد فیگوئراس، وزیر ورزش کاتالونیا گفته بود که بارسلونا شاید در لیگ دیگری به میدان برود: «در صورت استقلال، تیم‌های کاتالان حاضر در لالیگا، یعنی بارسلونا، اسپانیول و خیرونا باید تصمیم بگیرند که در کجا بازی خواهند کرد؛ در لیگ اسپانیا یا کشوری در نزدیکی اینجا مانند ایتالیا، فرانسه یا انگلیس.»

بارتومئو همچنین درباره جرارد پیکه صحبت کرده است. پیکه در مصاحبه‌ای، در حالتی گریان گفت که می‌خواهد به بازی در تیم اسپانیا ادامه دهد. بارتومئو گفت: «او می‌خواهد با تیم ملی باشد و مربی هم او را دعوت کرده است. این مساله‌ای ورزشی است و حرفی برای گفتن وجود ندارد.» رییس بارسلونا همچنین درباره بازی با لاس‌پالماس صحبت کرد که پشت درهای بسته برگزار شد. او گفت که تصمیم بازی بدون تماشاگر یکی از دشوارترین تصمیمات او در دوران زمامداری‌اش بوده: «ما کاملا درک می‌کنیم که بسیاری از اعضای هیات مدیره و طرفداران ترجیح می‌دادند بازی برگزار نشود. به همین دلیل است که باید بگویم این یکی از سخت‌ترین تصمیماتی بوده که در دوران ریاست بارسلونا گرفته‌ام. ما به‌ صورت جدی به گزینه تعویق دیدار فکر کردیم اما نتوانستیم موافقت سازمان لیگ اسپانیا را جلب کنیم.» همچنین بارسلونا، اسپانیول و خیرونا تمرینات روز سه‌شنبه خود را به دلیل اعتصاب عمومی در کاتالونیا تعطیل کردند و به اعتصاب پیوستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز