خبرگزاری کار ایران

به زودی تصمیم گیری می‌کنم؛

برزای: به همکاری با شفر علاقه مندم / در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۱۳۸

هافبک فصل گذشته استقلال ابراز امیدواری کرد که با سرمربی جدید این تیم همکاری کند.

به گزارش ایلنا، بهنام برزای، پس از جدایی از استقلال هنوز با تیمی قرار نبسته و به عنوان بازیکن آزاد در کشور شوئد در کنار تیم کالمار تمرین می‌کند. نام این بازیکن روز گذشته از سوی سیدرضا افتخاری به عنوان گزینه احتمالی برای بازگشت به ترکیب اعلام شد اما با این حال هنوز وضعیت مشخصی وجود ندارد.

برزای در این خصوص به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: من از رسانه ها فهمیدم که در لیست آقای شفر هستم و کسی هنوز با من تماس نگرفته است. همه هواداران از علاقه من به استقلال مطلع هستند و در ایران تنها برای استقلال بازی می‌کنم. از چندی تیم در ایران پیشنهاد داشتم اما قبول نکردم. به عنوان یک استقلالی از نتایج هفته‌های ابتدایی این تیم ناراحت شدم و همیشه دوست داشتم به این تیم کمک کنم.

هافبک فصل قبل استقلال ادامه داد: خیلی از تیم‌ها تا آخرین لحظه منتظر من بودند. از موضع باشگاه مطلع شدم گفتم به اروپا می روم. الان کنار تیم کالمار هستم و مسئولان این تیم علاقه مند به حضورم در لیگ سوئد هستند اما هنوز قرارداد رسمی امضا نکردم.

برزای در پایان گفت: به زودی تصمیمم را می‌گیرم و باید ببینم مسئولان استقلال علاقه مند به حضورم هستند یا خیر. اینکه شفر علاقه‌اش به همکار با من را اعلام کرده باعث افتخارم است و قصد دارم با او همکاری کنم. هواداران باید در کنار سرمربی جدید باشند تا او موفق شود. مربیان آلمانی همیشه به نظم و انضباط معروف بودند فکر می کنم که بتوانم زیر نظر ایشان کار کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز