خبرگزاری کار ایران

دیدار دوستانه

ایران 2 - 0 توگو / گام موفق کی روش برای آماده سازی با دبل انصاری فرد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۱۹۴

تیم ملی ایران با دو گل از سد حریف گمنامش در ورزشگاه آزادی عبور کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در راستای آماده سازی بازیکنانش پیش از حضور در جام جهانی روسیه از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برابر تیم ملی توگو به میدان رفت. در این دیدار کارلوس کی روش از ترکیب عجیب استفاده کرد و اکثر بازیکنانی که در بازی‌های گذشته فیکس بودند این دیدار را از روی نیمکت آغاز کردند.

دیدار این دو تیم در نیمه اول گلی در پی نداشت و شاگردان کی روش که با ترکیب ناشناخته‌ای در زمین حاضر شده بودند در برخی از دقایق بی برنامگی شان را به نمایش گذاشتند. موقعیت‌هایی که ایران در این نیمه داشت اگر چه کم بود اما حداقل می‌توانست یک گل برای میزبان این دیدار در پی داشته باشد.

نیمه دوم با دو تعویض کارلوس کی روش آغاز شد. سعید آقایی و امید ابراهیمی وارد  ترکیب شدند.ایران خیلی زود توانست به گل برسد و این کریم انصاری فرد بود که با تغییر رویه شاگردان کی روش در نیمه دوم قفل دروازه حریف را شکست. پس از این گل فشار حملات ایران ادامه داشت و انصاری فرد در قیقه 59 هم گلزنی کرد. پس از این گل سرمربی توگو دست به تغییر در ترکیب بازیکنانش زد و با چند تعویض هجومی فشار حملات روی دروازه ایران را بیشتر کرد. توگو اگرچه شوت ‌های محکمی روانه دروازه ایران کرد اما موفق به تسلیم حامد لک نشد و این بازی در پایان با برتری دو بر صفر ایران به پایان رسید.

استادیوم: ورزشگاه آزادی                                   تماشاگر: حدود 5هزار نفر

داوران: یعقوب عبداله باقی، راشد الحکمانی ، رشید الغیطی و موعود بنیادی فر

اخطار:

کارت زرد: آتاکور (توگو، دقیقه 84)

گل‌ها:

ایران 1 - 0 توگو؛ کریم انصاری فرد، دقیقه 51: روی حرکت انفرادی کاوه رضایی این بازیکن تا پشت محوطه جریمه توگو پیش رفت و شوت محکم او با دفع ناقص واسا همراه شد تا همین موقعیت گلزنی را برای کریم انصاری فرد مهیا کند. انصاری فرد با ضربه‌ای دقیق توپ را از بالای سر دروازه بان توگو عبور داد و اولین گل ایران در این دیدار را به ثمر رساند.

ایران 2 - 0 توگو؛ کریم انصاری فرد دقیقه 59: ارسال ضربه ایستگاهی درون محوطه جریمه توگو شد، واکنش موفقی از سوی آفریقایی‌ها نداشت تا توپ به امید ابراهیمی در کناره محوطه جریمه برسد. پاس محکم ابراهیمی با ضربه مطمئن انصاری فرد در یکقدمی دروازه توگو همراه شد تا شاگردان کارلوس کی روش به دومین گل در این بازی دست پیدا کنند.

ترکیب ایران:

حامد لک، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان(73 سیدجلال حسینی)، وریا غفوری، احسان حاج صفی(46 سعید آقایی)، سعید عزت اللهی(46 امید ابراهیمی)، احمد عبدالله زاده(73 وحید امیری)، مهدی ترابی(اکیر ایمانی، دقیقه76)، سامان قدوس(63 رضا قوچان نژاد)، کاوه رضایی و کریم انصاری‌فرد

ایران 2 - 0 توگو / گام موفق کی روش برای آماده سازی با دبل انصاری فرد

ترکیب توگو:

سابیرو واسا، فرانکو آتچو(84 آتسو سکو)، حکیم اوروساما، ماتیو دوساوی (75 سنام وومه)، اورو اوکوریکو(65 ماکیلبه کولون)، استیو لاوسن، کوکو (75 گیلائوم ینوسی)، لالاوله آتاکورا، فودولابا، اورتگا دینه و ایلهاس ببو(65 کوملان آبگنیادان)

ایران 2 - 0 توگو / گام موفق کی روش برای آماده سازی با دبل انصاری فرد

 

دقایق حساس:

دقیقه1: حمله شاگردان کارلوس کی روش در همین ابتدا برای حریف خطرساز شد و شوت محکم وریا غفوری از کنار دروزاه توگو به بیرون رفت.

دقیقه8: روی کار زیبا کاوه رضایی توپ درون محوطه جریمه به کریم انصاری فرد رسید اما ضربه بی دقت او راهی اوت شد.

دقیقه 10: به دلیل مصدومیت کوکو املاپا بازی برابر لحظاتی متوقف شد.

دقیقه22: روی موقعیت مناسبی که برای توگو به دست آمده ضربه کرنر آنها پس از دفع مدافعان ایران مجددا با ارسال دیگری همراه شد اما این بار حامد لک توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 32: ارسال خطرناک درون محوطه جریمه ایران بار دیگر خطرساز شد و این بار شوت مهاجم توگو در محوطه جریمه دفع شد.

دقیقه 36: توگو در حوالی محوطه جریمه ایران صاحب ضربه ایستگاهی شد اما ارسال آنها بازهم با واکنش حامد لک همراه شد.

دقیقه 43: روی پرتاب اوت درون محوطه جریمه توپ روی هوا به کاوه رضایی رسید اما ضربه آکروباتیک او با دفع بازیکان توگو همراه بود.

دقیقه46: پاس به عقب محکم مدافع توگو موجب شد تا دروزاه بان این تیم با دفع ناقصی در محوطه جریمه مواجه شود و در موقعیت حساسی قرار بگیرد اما او پیش از رسیدن کاوه رضایی این موقعیت را برطرف کرد.

دقیقه 61: با چند تعویضی که توگو داشت آنها بازی را با فاز تهاجمی همراه کردند و ضربه اول فودولابا خطرناک از بالای دروازه حامد لک به اوت رفت.

دقیقه 68: این بار کوفی فرانکو با شوتی خطرناک دروازه ایران را به شدت تهدید کرد اما ضربه این بازیکن با برخورد به مدافعان ایران راهی کرنر شد.

دقیقه 70: شوت پرقدرت امپالا از کنار دروازه ایران راهی اوت شد. بازی در این لحظات با فشار حملات حریف شاگردان کارلوس کی روش دنبال می‌شود.

دقیقه 75: فشار حملات توگو این بار هم شوت محکمی دیگری را دپی داشت اما دروازه حامد لک باز نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز