خبرگزاری کار ایران

تلاش‌های مهاجم استقلالی برای جلب نظر کی روش (عکس)

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۲۴۷

مهاجم استقلالی که در تابستان لژیونر شده در دیدار برابر توگو نمایش خوبی داشت.

به گزارش ایلنا، با محرومیت مهدی طارمی، کارلوس کی روش دست به اقدامی عجیب زد و بالاخره قانع شد تا مهاجم فصل پیش استقلال را به اردوی تیم ملی فوتبال برای دیدار مقابل توگو و روسیه را دعوت کند.

کی روش، کاوه رضایی را که در هفته‌های اخیر لیگ بلژیک موفق شده گلزنی کند را پس از مدت‌ها به اردو فرخواند و در دیدار دوستانه برابر توگو به او فرصت حضور در ترکیب ثابت را داد.

رضایی در این بازی ۹۰دقیقه در کنار کریم انصاری فرد حاضر بود اما تلاش‌هایش برای گلزنی هربار با ناکامی همراه شد. این مهاجم که فصل گذشته برترین بازیکن استقلال لقب گرفت در بازی روز گذشته مقابل توگو پایه گذار گل اول شد و ضربه محکم او بود که پس از برخورد به دروازه بان توگو به انصاری فرد رسید و او پایش به گلزنی باز شد.

طارمی به دلیل محرومیت ۴ماه از حضور در ترکیب تیم ملی محروم خواهد بود و با این وجود انتظار می‌رود با تلاش‌های رضایی شاهد حضور او در اردوهای بعدی باشیم علاوه براینکه ستاره این روزهای شارلوا گزینه اصلی حضور در خط حمله شاگردان کی  روش برای دیدار برابر روسیه در سه شنبه هفته آینده خواهد بود.

تلاش‌های مهاجم استقلالی برای جلب نظر کی روش (عکس)تلاش‌های مهاجم استقلالی برای جلب نظر کی روش (عکس)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز