خبرگزاری کار ایران

مدافع سابق آبی‌پوشان به دنبال ۹۰۰میلیون مطالبات

حمله بیگ‌زاده به مدیرعامل استقلال: باید چوب بالای سرشان باشد تا پولم را بدهند!

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۵۸۹

هافبک سابق استقلال تهران خواستار مطالبات عقب افتاده‌اش از این تیم است اما تا به امروز رقمی دریافت نکرده است.

هاشم بیگ زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط باشگاه نفت تهران گفت: شرایط خیلی خوبی داریم. از زمان بازگشت آقای درخشان تمرینات را به طور مرتب پیگیری می‌کنیم. بازی سختی برابر نفت آبادان در خارج از خانه داریم. باید برای اولین دیدار در بازگشت درخشان دست پر برگردیم.

بیگ زاده درخصوص بازگشت دوباره به ترکیب نفت پس از اینکه علی کریمی نام او را از لیست خارج کرده بود، اظهار داشت: خوشحالم که دوباره به نفت بازگشتم. بعد از رفتن آقای کریمی این اتفاق افتاد و آقای درخشان به من اعتماد کرد. هدف من کمک به تیم نفت است و مطمئن باشید یک بیگ زاده جدید خواهید دید.

وی ادامه داد: این سلیقه آقای کریمی بود که از لیست خارج شوم و به همراه این تیم نباشم. یک مربی علاقه مند به همکاری با ماست و دیگری ما را دوست ندارد. مشکلی با کریمی نداشتم و دلیل این را نمی‌دانم که چرا همچین رفتاری با من داشت در حالیکه می‌توانستم به او کمک کنم. فقط از یک چیزی ناراحت بودم و اینکه اگر ایشان در نفت ماندنی می‌شد، تا نیم فصل بدون تیم می‌ماندم. پارسال در تراکتورسازی چنین شرایطی داشتم  و می‌دانستم چه آینده‌ای در پیش رو دارم.

بیگ زاده درباره مبلغ دریافتی از نفت تهران گفت: تمامی بازیکنان 20 درصد دریافتی داشتند این درحالی بود که بسیاری از تیم ها هنوز این رقم را نگرفته اند. هنوز پولی نگرفته‌ام و قرار است به زودی 10 درصد دریافت کنم.

هافبک سابق استقلال تهران درخصوص مبلغی که از این باشگاه طلب دارد، عنوان کرد؟ 900 میلیون طلب دارم اما به AFC شکایت نکردم چون به دنبال توافق با مسئولان استقلال هستم. همان کاری که آقای طاهری در پرسپولیس انجام می‌دهد ولی آقای افتخاری انگار نه انگار که ما از این تیم طلبی داریم. حتما فیفا باید محرومیت ایجاد کند و چوب بالا سر تیم‌ها باشد تا مطالبات عقب افتاده را پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز