خبرگزاری کار ایران

نمی‌خواهم استقلال به خاطر طلب من به مشکل بخورد

فخرالدینی: به خاطر هواداران استقلال صبر کردم/ افتخاری سواد فوتبالی ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۶۲۷

مدافع سابق استقلال از پیگیری مطالباتش از این باشگاه می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه استقلال اخیراً درگیر چند پرونده بدهی به بازیکنان داخلی و خارجی خودش است که میلاد فخرالدینی و آرش برهانی هم پیگیر مطالباتشان شده‌اند و شکایت آنها در صورتی که به جریان بیافتد می‌تواند دردسر ساز شود و حتی برای رقابت‌های آسیایی این تیم مشکل ایجاد کند.

فخر‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص مطالبات خود از استقلال اظهار داشت: من و آرش برهانی با هم پیگیر طلبمان هستیم. البته تا امروز به احترام هواداران صبر کردم و پرونده شکایت را به جریان نینداختم چرا که دوست ندارم استقلال به خاطر من دچار مشکل شود. ولی طلب من مربوط به 3 سال قبل است و صبر هم اندازه‌ای دارد.

وی افزود: 650 میلیون از استقلال طلب دارم ولی کسی در این باشگاه به فکر ما نیست و انگار نه انگار روزی بازیکن این تیم بودم. حدود 60 بازی برای استقلال به میدان رفتم و از تمام وجودم برای تیم تلاش کردم و به انتخاب هواداران بهترین بازیکن هم شدم. متاسفانه همه جا می‌گویند فوتبالیست‌ها زیاد پول می‌گیرند ولی مگر درآمد ما چقدر است که من در مجموع از استقلال و نفت یک میلیارد طلب داشته باشم.

بازیکن سابق استقلال در ادامه گفت: از باشگاه استقلال کسی پیگیر کار ما نیست و افتخاری به ما گفت نامه بزنید و دیگر پیگیری نکرد. تقصیر او نیست چرا که فوتبالی نیست و سواد فوتبالی ندارد. من نهایتاً کمی دیگر صبر می‌کنم ولی اگر خبری نشد مجبورم پرونده را به جریان بیاندازم.

فخرالدینی با اشاره به وضعیت طلب بازیکنان ایرانی اظهار داشت: پیش از این کسی برای طلب بازیکن ایرانی اهمیتی قائل نبود ولی خدا را شکر آقای تاج پیگیر این مسائل هستند و جدیت زیادی به خرج می‌دهند و امیدوارم به نتیجه برسد. من 650 میلیون از استقلال و 350 میلیون از نفت تهران طلب دارم. در حال حاضر 3 سال است که پول نگرفته‌ام و تازه امسال در گسترش فولاد یک مقدار اوضاع بهتر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز