خبرگزاری کار ایران

وقتی دین محمدی خودش را به عنوان دستیار انتخاب می‌کند؛ قحط الرجال!

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۷۱۹

دین‌محمدی توسط کمیته‌ای که خودش عضو آن است به عنوان دستیار شفر انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ سیروس دین‌محمدی، بازیکن سال‌های دور استقلال و مربی حال حاضر فوتبال توسط کمیته فنی به عنوان دستیار وینفرد شفر و عضو کادرفنی این تیم انتخاب شده است. انتخابی عجیب و با کج سلیقگی محض که مشخص نیست بر اساس کدام معیار بوده است.

انتخاب دین محمدی به عنوان یکی از اعضای کادرفنی استقلال در حالی از سوی کمیته فنی باشگاه صورت گرفته است که خود او هم عضوی از این کمیته بوده است و به نوعی می‌توان گفت خودش، خودش را انتخاب کرده است.

فلسفه انتخاب مربی بزرگ و نامدار خارجی در فوتبال ایران در کنار استفاده از علم و سواد این مربیان در تیم و نتایج خوب و پرورش بازیکنان مستعد، پرورش مربی در کنار خودش است و تیم‌هایی که هزینه هنگفتی برای جذب مربی خارجی متحمل می‌شوند، در کنارش با قراردادن افراد مستعد در مربیگری به پرورش سرمربی برای آینده خود مشغول می‌شوند. به همین دلیل انتخاب عضو برای کادرفنی مربیان بزرگ خارجی حساس‌تر و مهم‌تر از انتخاب دستیار برای قلعه‌نویی، مظلومی و منصوریان است.

در حالیکه استقلال پیشکسوتان مستعد، کارنامه دار و دارای مدارک بالای مربیگری مثل پاشازاده، نامجو مطلق، محمد تقوی، بختیاری زاده و... دارد، انتخاب امثال دین‌محمدی واقعاً جای بحث و تعجب دارد.

کل رزومه دوران مربیگری دین‌محمدی به هدایت استقلال ب، دو سال حضور در کادرفنی قلعه‌نویی (که بدترین نتایج دوران فوتبال قلعه‌نویی در آن رقم خورد) و حضور کوتاه مدت روی نیمکت راه‌آهن در لیگ یک است که نتیجه خاصی نگرفت.

اگر قرار است هزینه حضور شفرد روی نیمکت استقلال به این شکل حیف و میل شود و در نهایت بدون دستاورد منجر به گذاشتن بدهی روی دست باشگاه شود، بهتر است مسئولان باشگاه به منصوریان فرصت بیشتری می‌دادند و با کادری به مراتب معقول تر از نفراتی مثل دین‌محمدی و طاهری در این تیم مشغول بمانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز