خبرگزاری کار ایران

جام جهانی نوجوانان ۲۰۱۷- هند

شروع رویایی نوجوانان ایران با شکست گینه

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۸۲۸

نوجوانان ایران در نخستین گام خود در جام جهانی مقتدرانه از سد گینه گذشتند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی نوجوانان ایران در اولین بازی خود در جام جهانی 2017-هند از ساعت 18 به مصاف تیم ملی گینه رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد حریف خودش بگذرد.

نوجوانان ایران در این دیدار با ترکیب علی غلام زاده، علی ستاوی، احمد جلالی، امیر اسماعیل زاده، طاها شریعتی، امیرحسین حسین زاده، محمد شریفی، الهیار صیاد، محمد غبیشاوی، محمد قادری و یونس دلفی به میدان رفتند.

ابتدا در دقیقه 59 اللهیار صیاد پس از یک چرخش زیبا از روی خط محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد، که ضربه زیبای این بازیکن به گوشه بالای دروازه رفت و کاری از دست دروازه بان گینه بر نیامد.

10 دقیقه بعد خطای وحشتناک شریف کامارا به روی محمد قادری، یک پنالتی- اخراج را به دنبال داشت.محمد شریفی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را  برخلاف حرکت دروازه گینه به گل دوم ایران تبدیل کرد.

دقیقه 90 سعید کریمی روی اشتباه مرگبار دروازه بان گینه گل سوم را به ثمر رساند.در وقت های اضافه توره ،روی تعلل مدافعان ایران توانست یکی از گل های خورده را پاسخ دهد.

پیش از این در دیدار این گروه تیم آلمان موفق شد تیم زیر 17 سال کاستاریکا را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

در جدول رده بندی این گروه تیم ملی کشورمان بالاتر از آلمان، صدرنشین است و تیم های کاستاریکا و گینه به ترتیب سوم و چهارم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز