خبرگزاری کار ایران

چمنیان: فقط به بازی با آلمان فکر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۸۳۸

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: از حالا به فک پیروزی مقابل آلمان هستیم.

به گزارش ایلنا، عباس چمنیان در نشست خبری پس از بازی مقابل گینه در جام جهانی نوجوانان اظهار کرد: به تیم خوب و قدرتمند گینه تبریک می‌گویم؛ این تیم توانایی‌های زیادی داشت و به واقع نماینده‌ای از آفریقا بود؛ به هر حال ما گام نخست را محکم برداشتیم؛ همانطور که دیروز گفتم بازی اول در هر تورنمنتی اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از بازی به بازیکنانم گفتم که این مسابقه و پرونده مربوط به آن به پایان رسید؛ بنابر این ما گینه را فراموش کردیم و فقط به بازی آلمان و قدم‌های رو به جلو می‌اندیشیم؛ این بازی گام اول ما از یک مسیر بسیار بسیار طولانی بود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران درباره اینکه آیا نسبت به شرایط جوی مسابقه اعتراضی دارد یا نه، ابراز کرد: نه، مشکلی وجود نداشت؛ ما سه روز زودتر به اینجا آمدیم و بچه‌ها با شرایط آب و هوایی آشنا بودند؛ از آنها تشکر می‌کنم که تا پایان بازی مقاومت کردند و تلاش خود را ادامه دادند.

چمنیان در پاسخ به خبرنگار فیفا مبنی بر اینکه ظاهرا در شهر گوا تیم ایران همیشه خوب بازی می‌کند، عنوان کرد: ما در همه شهرها و کشورها می‌توانیم قابلیت‌هایمان را نشان دهیم؛ البته گوا هم برای ما خوش یمن است.

وی در مورد اینکه  چه نظری درباره گل اول ایران دارد، اظهار داشت: گل زیبایی بود که در جریان بازی کمک زیادی به ما کرد؛ می‌توانم بگویم هر آنچه در جریان مسابقه دیده شد به طور کامل در تمرینات مرور کرده بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز