خبرگزاری کار ایران

انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه - اروپا

بلژیک ایتالیا را به پلی‌آف فرستاد / شانس کم هلند برای صعود

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۸۴۱

با پیروزی پرگل سوئد برابر لوگزامبورگ، تیم ملی هلند در آستانه حذف از جام جهانی قرار گفت.

به گزارش ایلنا، در ادامه دیدار نهم رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا و از گروه A سوئد موفق شد با 8 گل لوگزامبورگ را مغلوب کرده تا موقتا بالاتر از فرانسه در صدر گروه اول رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه از قاره اروپا قرار بگیرد.

با این حساب و با توجه به 19 امتیازی شدن سوئد، هلند 13 امتیازی باید هر 2 بازی امشب خود برابر بلاروس و بازی پایانی برابر سوئد را با اختلاف گل فراوان پیروز شود زیرا با پیروزی امشب سوئد تفاضل این تیم 18 شد و تفاضل لاله های نارنجی در حال حاضر بدون احتساب بازی برابر بلاروس 5 است.

از گروه H، بلژیک که به عنوان اولین تیم اروپایی پیش از این صعود خود را قطعی کرده بود مهمان بوسنی بود و موفق شد با نتیجه 4 بر 3 میزبان خودش را شکست دهد.برای بوسنی مدون جانین 30، ویسکا 39، دومیک 82 وبرای بلژیک مونیه 4، بتشوایی 59، فرتونگن 68 و کاراسکو 83 گلزنی کردند.به این ترتیب با شکست بوسنی، صعود ایتالیا به عنوان یکی از 8 تیم برتر دوم گروه‌ها به پلی‌آف قطعی شد.

در دیگر دیدار این گروه استونی در زمین جبل الطارق با 6 گل به پیروزی رسید.

در گروه B هم یک دیدار برگزار شد و طی آن تیم های جزایر فارو و لتونی با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز